וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרדף על אופניים חשמליים: נעצרו מפיצי כרטיסי זנות בתל אביב

12.4.2017 / 11:36

במסגרת ניסיונות העירייה למגר את תופעת כרטיסי הביקור לשירותי זנות הנזרקים ברחובות, נעצרו שישה מפיצים בתוך חודש - כשברשותם עשרות אלפי כרטיסים. "מדובר באנשים המועסקים באופן מסודר על ידי בעלי מכוני ליווי", הסבירו בעירייה

איסוף כרטיסי זנות תל אביב, 9 באפריל 2017. עיריית תל אביב, מערכת וואלה! NEWS
"עשרות אלפי כרטיסים מוכנים לפיזור"/מערכת וואלה! NEWS, עיריית תל אביב

שישה מפיצי כרטיסי ביקור לשירותי זנות נעצרו החודש בידי סיירי עיריית תל אביב-יפו ומשטרת ישראל. גורמי האכיפה סבורים כי זיהו שיטה החוזרת בקרב החשודים בהפצת הכרטיסים. הם נוהגים לפזר את הכרטיסים כשהם רכובים על אופניים חשמליים, וכך, הם מצליחים לזרוק את הכרטיסים לעבר המדרכה ולהימלט במהירות.

ביום שישי האחרון נתפס אדם שניסה להימלט כשבחזקתו עשרות אלפי כרטיסים המחולקים לחמש שקיות. לאחר מרדף שהסתיים במלון בעיר הוא נעצר ונחקר בתחנת המשטרה. חשוד נוסף נתפס לאחר שגנב לכאורה אופניים של עיריית תל אביב, צבע אותם בשחור והחל לפזר את כרטיסי הביקור ברחבי העיר.

עוד בוואלה! NEWS:
בצל הקריאות לפיטוריו: דובר הבית הלבן התנצל על ההשוואה בין היטלר לאסד
מזג אוויר מתעתע בחול המועד: היום שרבי - ממחר התקררות
גרמניה: 3 מטענים התפוצצו ליד אוטובוס של קבוצת דורטמונד; שחקן נפצע

כרטיסי ביקור של מסאז' על חלון מכונית חונה. רותם דרוב
"צריך להגיע למי ששולח אותם". כרטיסי שירותי זנות/רותם דרוב

"מדובר בשישה אירועים שקרו בפרק זמן מאוד קצר של כחודש", סיפר דורעם אביר, מנהל מרחב שיטור באגף סל"ע בעיריית תל אביב. "ישנה תופעה נרחבת של אנשים שנוסעים על אופניים חשמליים ונוהגים לפזר כרטיסי ביקור של מכוני ליווי בעיקר באזורי הבילוי של תל אביב, בהם רחובות הירקון, אלנבי, בן יהודה. יחד עם המשטרה, לכדנו אותם בשעת מעשה תוך כדי מרדפים והימלטות שלהם דרך גינות, שבילים ובתי מלונות".

על פי אביר, מדובר באנשים שמועסקים באופן מסודר על ידי בעלי מכונים. אביר הסביר כי בימים אלו נבחנות אפשרויות למציאת דרכים נוספות לטיפול בבעיה באופן שורשי ולא באכיפה נקודתית. לדבריו, "בסופו של דבר אנחנו צריכים להגיע למי ששולח את האנשים האלה ולא להסתפק בלכידת המפזר כי הוא רק בקצה העניין הזה, הוא לא זה שמוביל את העניין".

על פי נתוני עיריית תל אביב-יפו, שישה כתבי אישום הוגשו בשלוש השנים האחרונות נגד מפיצי כרטיסי ביקור לשירותי זונות. עוד עולה מהנתונים כי 25 דוחות ניתנו בתקופה האמורה למפיצי הכרטיסים בסכום כולל כ-8,000 שקלים, נוסף לכ-6,600 שקלים בגין כתבי האישום.

לאחרונה נודע לוואלה! NEWS כי שרת המשפטים איילת שקד פנתה לפרקליט המדינה שי ניצן בבקשה שיוציא הנחיה כי בית דפוס שייקח חלק בפרסום מתן שירותי זנות ייחשב למסייע וניתן יהיה להגיש נגדו כתב אישום. זאת, על רקע פגישה שהתקיימה החודש בעניין פסילת חוק התיקון לפרסום שירותי מין, שלפיו הענישה תכלול גם את מכין הפרסום למתן שירותי מין – גרפיקאי, מעצב ובית הדפוס.

  • עוד באותו נושא:
  • זנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully