וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניגוד לאובמה: טראמפ נעדר מסעודת ליל הסדר בבית הלבן

11.4.2017 / 18:18

נשיא ארה"ב הנוכחי שבר את המסורת שהנחיל קודמו בתפקיד והסתפק בציוץ "חג שמח" בעמוד הטוויטר שלו. דוברו ספג את הביקורת על היעדרו. ואולם, היו מי ממשפחת טראמפ שכן ציינו את חג הפסח בבית הלבן - בתו איוונקה ומשפחתה

איוונקה טראמפ ובעלה ג'ארד קושנר ושלושת ילדיהם חוגגים ליל סדר בבית הלבן, 10 באפריל 2017. עמוד הטוויטר של איוונקה טראמפ, צילום מסך
הטראמפים שכן חגגו בבית הלבן. איוונקה ומשפחתה/צילום מסך, עמוד הטוויטר של איוונקה טראמפ

מה נשתנה הלילה הזה? ברחבי העולם ציינו אמש (שני) יהודים את ליל הסדר בקריאת ההגדה של פסח. כך גם בבית הלבן: עובדי המקום, חלק לא מבוטל מהם יהודים, החליטו לארגן סעודת סדר משותפת ואף הצטלמו למזכרת באגף המשרדים הצמוד לבית הלבן.

דובר הבית הלבן, שון ספייסר, אף העלה תמונה של המאורע וכתב כי הסעודה "מציינת את הלילה הראשון של החג". אלא שכמה גולשים זריזים מיהרו לעקוץ את ספייסר על היעדרו של הנשיא דונלד טראמפ מן הסעודה. "אובמה עשה זאת טוב יותר, וגם - אתה יודע - היה שם", כתב לו אחד מהם, בתגובה שזכתה למאות לייקים ושיתופים.

פסח בוואלה! NEWS:
מקבלים את האביב: כמאה אלף ישראלים פתחו את החג באתרי הטבע
מדימונה ועד לקטמנדו: מה יאכלו הערב סביב שולחן הסדר?
כמה שיבושים לשוניים ב"אחד מי יודע"? טריוויה לכבוד החג

ליל הסדר של יועצי הבית הלבן עם אובמה:

בשנות כהונתו של הנשיא ברק אובמה הפך ליל הסדר למסורת בבית הלבן, והוא עצמו הקפיד להיות נוכח בה. עם זאת, לעתים הסדר צוין מעט לפני או אחרי המועד המקורי בשל אילוצי לוח זמנים, כך שאין לדעת אם הנשיא טראמפ לא מתכוון לעשות בעצמו סעודה דומה בהמשך השבוע.

מכל מקום, טראמפ בירך בחשבון הטוויטר שלו: "חג פסח שמח לכל מי שחוגג בארצות הברית, בישראל, ומסביב לעולם".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

ברכת החג של טראמפ:

לעומת זאת, היו מי ממשפחת טראמפ שכן ציינו את חג הפסח בבית הלבן. "במהלך פסח, אנחנו מהרהרים במשמעות יציאת מצרים וחוגגים את החירויות הנהדרות שמהן אנחנו נהנים היום #חג_פסח", צייצה בחשבון הטוויטר שלה בתו איוונקה טראמפ שהתגיירה בעקבות בעלה היהודי. לציוץ היא צירפה תמונה שלה עם בעלה ג'ארד קושנר ושלושת ילדיה.

דובר הבית הלבן על ליל הסדר:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully