וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בגלל ויכוח על וודקה בחתונה: אישום נגד בן 18 מרחובות

9.4.2017 / 18:17

איתן ילאו הואשם ברצח אבי החתן, בחתונה בקריית עקרון בחודש שעבר. ויכוח על כוס משקה הפך במהרה לקטטה אלימה עם אחיו של החתן, שנפצע בעת שהוציא את הסכין מידיו של הנאשם

קטטה במתחם בילו סנטר, מרץ 2017. מד"א
"אתה מרגיש גבר, צא החוצה". כוחות ההצלה בזירת האירוע, בחודש שעבר/מד"א

איתן ילאו, תושב רחובות בן 18, הואשם היום (ראשון) ברצח של אבי החתן בחתונה של בת דודו של הנאשם בקריית עקרון בחודש מרץ האחרון. על פי כתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז מרכז לבית המשפט המחוזי בלוד, ילאו רצח את האב, משה קריסקי, בדקירות במהלך קטטה עם בנו.

החתונה המדוברת נערכה ב-16 במרץ, ועל פי כתב האישום שהגישה עורכת הדין מירב פליישר לוי, בסמוך לשעה 1:00 בלילה התפתח ויכוח בין ילאו לאחיו של החתן. הנאשם דרש מהאח, שעמד בסמוך לבר המשקאות, ש"יביא לפה שני וודקה". האח סירב והסביר כי הוא אינו עובד במקום, אולם הנאשם קרא לעברו: "אתה מרגיש גבר, צא החוצה".

עוד בוואלה! NEWS:
"ידעו שהוא חי על זמן שאול": במשטרה מנסים לשים קץ לגל החיסולים בשרון
הערכת המשטרה: אותרה גופת האם מת"א שנעדרה מאז שהתבשרה על מות בנה
חשד לרצח במשולש: גבר כבן 30 נורה למוות בכניסה ליישוב זמר

אילוסטרציה. ShutterStock
"קטל את חיי מארחו בחתונה"/ShutterStock

השניים יצאו מהאולם והחל להתפתח ביניהם ויכוח מילולי, שכלל גם דחיפות הדדיות. בשלב מסוים, על פי כתב האישום, ילאו איים: "אני אשחט את כולכם פה". האח ניסה לעזוב את המקום בשלב זה, אך הנאשם תפס בידו ושלף מכיסו סכין שהייתה ברשותו. האח הכה את הנאשם בפניו באמצעות הכוס שאחז בידו, ובשלב זה הגיעו למקום אבי החתן ואורחים נוספים שניסו להפריד בין השניים.

האב קריסקי אחז בכתפיו של הנאשם בניסיון להרחיק אותו מבנו, ובתגובה ילאו דקר אותו חמש פעמים בגב ובצוואר, על פי המתואר בכתב האישום. האח שב ונאבק בנאשם, ונדקר בכתף ובברך עד שהצליח להוציא את הסכין מידיו של התוקף. האב נפצע באורח אנוש והובהל לבית החולים קפלן ברחובות, אולם מת מפצעיו כעבור חמישה ימים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
תחנת משטרת רחובות 9 באפריל 2017. פייסבוק, צילום מסך
ניסה להבריח סכינים בעת מעצרו. תחנת המשטרה ברחובות/צילום מסך, פייסבוק

ילאו הואשם גם בשתי עבירות של תקיפה הגורמת לחבלה של ממש ובארבע עבירות של החזקת סכין שלא כדין, במהלך ימי המעצר הראשונים שלו. יומיים לאחר מעצרו נמצאה ברשותו להב שניסה להסתיר כשהועבר מתחנת משטרת רחובות לידי שירות בתי הסוהר, ופעם נוספת כמה ימים לאחר מכן. הפרקליטות ביקשה את המשך מעצרו של ילאו עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

עו"ד פליישר לוי מפרקליטות מחוז מרכז הסבירה בבקשת המעצר כי "נסיבות ביצוע העבירה מצויות ברף העליון של עבירות האלימות ומעידות על מסוכנותו של המשיב, שנשא על עצמו סכין בה עשה שימוש קטלני כנגד אדם שבא בידיים חשופות להרגיעו". לטענתה, "כך גם התוצאות הקשות של מעשיו, שהביאו לקיפוד חיי אדם חף מפשע ופציעת אחר ביום שמחתם, זאת כאשר הלכה למעשה קטל המשיב את חיי מארחו בחתונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully