וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ידעו שהוא חי על זמן שאול": במשטרה מנסים לשים קץ לגל החיסולים בשרון

שלומי גבאי

9.4.2017 / 9:46

רצח בן רובין בן ה-23 אתמול בסמוך ליישוב זמר מצטרף לשורת חיסולים באזור השרון בשבועות האחרונים. להערכת המשטרה, רובין היה מעורב בחיסול אחר ומדובר היה ב"סגירת חשבונות" בעולם התחתון

ניידת מד"א. מד"א
על פי החשד, היורים הציתו את רכבו של רובין בניסיון להעלים ראיות/מד"א

במשטרת מרחב השרון ממשיכים הבוקר (ראשון) לחקור את הרצח אמש, בסמוך ליישוב זמר, שם נורה למוות בן רובין, בן 23 מנתניה, כשההערכה המרכזית היא כי האירוע היה חלק מ"סגירת חשבונות" בעולם התחתון. הרצח מצטרף לשורת חיסולים בתקופה האחרונה, ואף נבדק אם הצעיר היה מעורב באחד מהם. "הדיבור בעיר הוא שהוא היה מעורב בפשע חמור מאוד. הוא חי על זמן שאול, ידענו שהוא צפוי להיפגע", אמר לוואלה! NEWS עבריין מוכר מנתניה.

הרצח אירע אתמול בערב כאשר אלמוני ירה כמה קליעים בפלג גופו העליון של רובין. לוואלה! NEWS נודע כי כוחות ההצלה שהגיעו אל הצעיר והחלו לבצע בו פעולות החייאה, הספיקו לשמוע אותו אומר: "אני מנתניה, ירו בי", לפני שאיבד את הכרתו ומת מפצעיו. לאור העובדה כי הרכב שבו שהה נשרף, קיים חשד כי היורה או היורים הציתו אותו במטרה להעלים ראיות.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
חשד לרצח: בן 65 שנעדר יממה נמצא ללא רוח חיים בדירה בבאר שבע
''אני רועד מפחד'': העדות שהפלילה עבריין – והחשש שהסתיים ברצח
חשד לרצח בקריית מלאכי: צעיר נדקר למוות, שניים נפצעו בינוני וקל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הרצח של סבח, בחמישי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בשטח פתוח סמוך לזמר ראינו רכב שעולה באש וגבר בשנות ה-30 לחייו במצב אנוש כשהוא סובל מפצעי ירי בפלג גופו העליון", סיפר אתמול חובש מד"א מוחמד אבו טועמה, עם מציאתו של רובין. "הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותו לבית החולים הלל יפה שהוא מורדם ומונשם".

בבית החולים, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של רובין. צו איסור פרסום הוטל על שמו ופרטיו, והוסר הבוקר.

רק ביום חמישי חוסל במסעדה בנתניה אלישע סבח מבאר שבע, שבעבר העיד נגד בכירי העבריינים באזור הדרום. לפני כחודשיים נרצחו בעת בילוי בבית שני צעירים, לאחר שאלמוני טיפס על גדר הבית והחל לירות אל עבר המבלים שאכלו בחצר. במשטרה משקיעים משאבים רבים בניסיון להגיע אל המחסלים. האירועים האחרונים הופכים את אזור השרון, בדגש על נתניה, ליעד מרכזי של המשטרה בניסיון לפענח את הרציחות ולשים קץ לגל החיסולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully