וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 50 נפצע קשה עם כוויות בגופו לאחר שמכוניתו עלתה באש בירושלים

הפצוע פונה לבית החולים הדסה עין כרם, ממנו נמסר כי כ-30% מגופו מכוסה בכוויות וכי הוא מונשם ומורדם. חבלני משטרת ישראל איתרו ככל הנראה שרידי חומר דליק ברכב, מה שהוביל לחשד כי מדובר בניסיון התאבדות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חבלני משטרת ישראל סגרו הזירה. זירת השריפה, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

גבר כבן 50 תושב הדרום נפגע אתמול (שישי) לאחר שמכוניתו עלתה באש בשדרות יצחק רבין שבירושלים. מהמשטרה נמסר כי הגבר הגיע סמוך לכניסה לבית המשפט העליון, עצר את רכבו, הרכב החל לעלות באש בעודו יושב בתוכו. הוא הצליח לצאת מהרכב ואז המשיך הרכב לעלות באש שאחזה גם בו. לגבר כוויות נרחבות בפלג גופו העליון ומבית החולים הדסה עין כרם שבעיר, שאליו פונה, נמסר כי כ-30% מגופו מכוסה בכוויות מדרגה שנייה ובשעה זו הוא מונשם ומורדם.

חבלני משטרת ישראל סגרו הזירה ופעלו לאיתור סיבת השריפה, ובמסגרת החקירה אותרו על פי החשד שרידי חומר דליק ברכב. חוקרי הדליקות של כוחות כיבוי האש חוקרים את סיבת השריפה. משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות האירוע ובשלב החשד המרכזי הוא לניסיון התאבדות. "בסמוך לרכב שעלה באש שכב גבר כבן 50 כשהוא מחוסר הכרה וסובל מכוויות קשות בפלג גופו העליון", סיפרו הפרמדיקים של מד"א עיסא דוויאת וישראל ויינגרטן, שהוזנקו לזירה.

עוד בוואלה! NEWS:
הפיגועים חוזרים לרחובות ירושלים, והתושבים מפחדים מגל טרור חדש
פיגוע דריסה בשבדיה: שלושה הרוגים מפגיעת משאית במרכז שטוקהולם
מדבדב: "היינו רחוקים סנטימטרים מעימות צבאי עם ארצות הברית"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוקרי הדליקות של כוחות כיבוי האש חוקרים את סיבת השריפה. זירת השריפה, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אנשים שהיו במקום סיפרו לנו שהם שמעו רעש של פיצוץ ורצו מיד למקום וחילצו אותו מהרכב הבוער. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה". בשעה זו, לא ברור מה גרם לכלי הרכב לעלות באש.

ביום ראשון השבוע נכוותה אישה בת 40 לאחר שרכבה עלה באש בכניסה לחבצלת השרון, סמוך לתחנת הדלק, ונפצעה באורח קשה. חובשים ופארמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה עם כוויות בפלג גופה העליון כשהיא מורדמת ומונשמת לבית חולים שיבא שבתל השומר.

(עדכון ראשון: 18:15)

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
רכב עלה באש בשדרות יצחק רבין בירושלים, הנהג נפצע קשה. חטיבת דובר המשטרה
זירת השריפה, אתמול/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully