וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום שבועות של חיפושים: נמצא הטלפון הנייד האבוד של תאיר ראדה

אמה של הנערה המנוחה ביקשה מהמשטרה את חפציה כדי לשחזר את ימיה האחרונים, אך בארגון טענו כי הוא אבד. ואולם, בחיפוש מעמיק הוא נמצא בין המוצגים. האם לא תוכל לקבל את הטלפון בשל כוונתו של רומן זדורוב, שהורשע ברצח, לבקש משפט חוזר

צילום: באדיבות כנס לשכת עורכי הדין, עריכה: יאיר דניאל

בתום שבועות של חיפושים, הטלפון הנייד האבוד של הנערה תאיר ראדה, שנרצחה לפני 11 שנים, נמצא אתמול (חמישי) על ידי רשם המוצגים של תחנת משטרת הגולן. עם קבלת הידיעה מהמשטרה כי המכשיר נמצא, הודיעה על כך פרקליטות מחוז צפון לבית המשפט המחוזי בנצרת.

לפני כחודשיים פנתה אמה, אילנה ראדה, לפרקליטות המדינה בבקשה להשיב לה את חפציה האישיים של בתה המנוחה שנלקחו על ידי המשטרה לפני יותר מעשור חקירת פרשת הרצח. בין היתר, היה גם הטלפון הנייד של תאיר, פריט בעל ערך סנטימנטלי שבאמצעותו ביקשה האם לשחזר את ימיה האחרונים של בתה. במענה לפנייתה נמסר לה כי הטלפון הלך לאיבוד וזו הביעה על כך את זעמה וכאבה.

תאיר ראדה, רפרודוקציה. ג'יני
תאיר ראדה/ג'יני

ואולם, אתמול מצא הטלפון האבוד. "רשם המוצגים של תחנת גולן, אשר דמעותיה של אמה נגעו לליבו, היה נחוש לעשות כל מאמץ על מנת לאתר את הטלפון של תאיר ולהעניק לאימה את הזיכרון האחרון מבת המנוחה", נמסר מדוברות מחוז צפון של המשטרה. "הרשם חיפש באופן מדוקדק שוב ושוב בתוך עשרות רבות של המוצגים בפרשה. מוצגים ישנים מאוד בני יותר מעשר שנים".

"במהלך החיפוש במוצגים הוא הבחין במעטפה שהסתתרה בתוך מוצגים אחרים וכשפתח אותה לשמחתו הוא מצא את הטלפון של תאיר המנוחה שככל הנראה היה חבוי בין שני מוצגים אחרים" נמסר. "במשטרת ישראל מקווים כי זיכרון אחרון זה יסייע להביא מעט מזור לכאב העצום של אובדן כה טראגי".

אלא שבשל ההחלטה שקיבל בית המשפט המחוזי בנצרת כבר בדצמבר 2016, ראדה לא תוכל לקבל לידיה את מכשיר הטלפון של בתה. בית המשפט התרצה לבקשת הפרקליטות והחליט כי הראיות המקוריות של תיק הרצח לרבות חפציה של תאיר ראדה יישארו בידי הפרקליטות והמשטרה, מאחר שסניגוריו של רומן זודורוב שהורשע ברצח הנערה הצהירו כי יגישו בקשה למשפט חוזר. בהתאם לכך, נמסר מהפרקליטות, יועבר לאימה של תאיר ראדה עותק מתוכן מכשיר הטלפון של בתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully