וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הופעה של בריטני ספירס: הפריימריז במפלגת העבודה נדחו ביום

5.4.2017 / 9:37

המפלגה הייתה אמורה לקיים את הבחירות המקדימות ב-3 ביולי, אך המופע של זמרת הפופ האמריקנית בפארק הירקון בתל אביב יקשה על הבוחרים להגיע לקלפיות לבחירת יו"ר חדש. החוג הגאה במפלגה בירך על ההחלטה

יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג ב"שבתרבות" בבאר שבע, 1 באפריל 2017. דובר עיריית באר שבע, מערכת וואלה! NEWS
הרצוג/מערכת וואלה! NEWS, דובר עיריית באר שבע

ועדת הבחירות של מפלגת העבודה החליטה לדחות ביממה את הבחירות המקדימות לראשות המפלגה, שנועדו להתקיים ב-3 ביולי. זאת בעקבות הופעתה המתוכננת של זמרת הפופ האמריקנית בריטני ספירס בפארק הירקון בתל אביב. לדברי גורמים במפלגה, אירוע בסדר גודל שכזה יקשה על הבוחרים להגיע לקלפיות, ולכן הוחלט לדחות ביממה את הבחירות, שיתקיימו ב-4 ביולי.

ההחלטה פורסמה לראשונה על ידי הבלוגרית טל שניידר. החוג הגאה במפלגת העבודה בירך על ההחלטה לדחיית הבחירות ומסר: "אנחנו מחזקים את הנהגת מפלגת העבודה על ההחלטה הנכונה!".

לפי חוקת מפלגת העבודה, הבחירות לראשותה היו אמורות להיערך כשנה לאחר הבחירות לכנסת ה-20, כלומר שנה אחרי מרץ 2015. אולם, יו"ר המפלגה ח"כ יצחק הרצוג הצליח לדחות את קיומן בשנה ויותר. מלבד הרצוג, גם ח"כ עמיר פרץ, ח"כ עמר בר לב, עורך הדין אלדד יניב, השר לשעבר אבי גבאי, ואלוף (במיל') יום טוב סמיה הודיעו שיתמודדו על התפקיד. אם לא ייבחר מועמד בסיבוב ראשון ביותר מ-40%, יתקיים סיבוב שני ב-13 ביולי. מועד הגשת המועמדות לא יאוחר מאחד במאי.

לקריאה נוספת בנושא
המרוץ מתחמם: הבחירות לראשות מפלגת העבודה יתקיימו ב-3 ביולי
ההקלטה של כבל חושפת: "יחימוביץ' מחויבת לתמוך בי בבחירות ליו"ר המפלגה"
השר לשעבר אבי גבאי מצטרף לעבודה: "להחזיר את המדינה למסלול"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully