וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נמצא נחש עם שני ראשים - האחד אלים והשני אדיש

4.4.2017 / 11:19

זו לא פעם ראשונה שאנחנו נתקלים בחיה עם שני ראשים, אולם לנחש הקטן הזה שנמצא ביער בקנזס לא רק שיש שני ראשים - יש לו גם פיצול אישיות. אחד הראשים אגרסיבי ואלים והשני אדיש ורגוע

צילום מסך

נחש קטן עם שני ראשים נמצא ביער בקנזס, ארה"ב, והצליח לסקרן את הצלם ג'ייסון טלבוט שנתקל בנחשים רבים בחייו - אך לא בתופעה מוזרה שכזו. ליצור המוזר, שנראה כאילו הגיע מהסיוטים שלנו, יש שני ראשים שפועלים באופן עצמאי לגמרי ובעלי אופי והתנהגות שונה לגמרי, לפחות אם נשפוט מהסרטון שפרסם ג'ייסון.

בקטע נראה הנחש המוזר מחליק על ידו של הצלם כשהוא מתקשה לנוע, בעוד כל ראש פועל ונע באופן עצמאי. הצלם בן ה-43 מקנזס מאמין שאם שני הראשים לא ילמדו לעבוד ביחד - הנחש לא יצליח לשרוד בטבע. "מה שהיה בהחלט מוזר לגבי הנחש זה שלשני הראשים היו אישיויות שונות. אחד הראשים היה מאוד אגרסיבי וכל הזמן ניסה לנשוך אותי והשני היה די רגוע", סיפר ג'ייסון, "בגלל ששניהם חולקים את אותו הגוף, הראש התוקפני נזקק לשיתוף הפעולה של השני כדי לזוז. זה היה די מצחיק לראות אותם בפעולה, אם נודה באמת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נחש עם שני ראשים נמצא ביער בקנזס/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

מצאה בחצר נחש עם שני ראשים - או שזה משהו אחר לגמרי?

לכתבה המלאה

למרות שקשה להתעלם מהמראה המאיים של הנחש - הוא כלל לא מזיק. ג'ייסון סיפר שהנגיסה שלו לא חזקה מספיק כדי לעבר דרך העור שלנו. "אני מעריץ גדול של זוחלים ונחשים. צילמתי מאות כאלה וקיבלתי גם לא מעט נשיכות על הדרך. למרבה המזל, הם לא היו ארסיים. הנחש נמצא ע"י כמה מחברי בטבע, וכששמעתי עליו מיד קפצתי על ההזדמנות לצלם אותו".

הוא הוסיף: "הערכה היא שמדובר במקרה של 1 מתוך 10 אלף, אבל קשה לדעת מספר מדויק מאחר ששיעור ההישרדות שלהם נמוך מאוד וקשה לאתר אותם". בעבר ידוע על מקרים שנחשים עם שני ראשים תקפו, הרגו ואפילו אכלו אחד את השני. לצערנו ובהתחשבות במקרי עבר, אנחנו לא צופים לשני אלה עתיד מזהיר במיוחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל ראש פועל בנפרד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully