וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנחשים הקטלניים בעולם בקרב עד המוות - מי ניצח?

18.2.2017 / 6:04

נחש שחור אדום-כרס יצא לקרב על החיים והמוות מול נחש חום קטן ממנו, אך ארסי ומסוכן לא פחות. המנצח אכל את השני, אך גם במותו הטרף לא עשה לו חיים קלים

צילום מסך

ראיתם פעם קרב נחשים אמיתי? לא כזה שקורה בין כותלי בית האח הגדול. אמיתי לגמרי. שון שו נתקל בשבת האחרונה בקרב נחשים על שביל עפר במייפונגה שבדרום אוסטרליה ותיעד את הרגעים האחרונים והמותחים ביותר שלו. להפתעתו, זה לא היה עוד קרב נחשים רגיל. בקרב הזה השתתפו שני הזוחלים הקטלניים ביותר באוסטרליה, שהארס שלהם יכול להרוג אדם בשניות.

נחש שחור אדום-כרס תקף נחש חום קטן ממנו, שניסה נואשות להיאבק בו על אף חסרון הגודל. הנחש החום נמצא תקוע בפיו של הנחש השחור וכדי לברוח הכיש אותו שוב ושוב בגופו. שון שו, שפרסם את התיעוד הנדיר ביוטיוב, סיפר שהוא הבחין בנחש השחור רודף אחר יריבו בכביש לפני שהצליח לתפוס אותו. הקרב נמשך כשתי דקות בלבד ובסופו הצליח הנחש השחור לגבור על יריבו והחל לבלוע אותו. להערכתו של שו, לקח לו כ-30 דקות לבלוע את כל הנחש.

קרב נחשים. צילום מסך
אין משיחין בשעת הסעודה/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

נישק נחש כדי להשיג תמונה ויראלית - והוכש למוות

לכתבה המלאה

שו סיפר ל- The Advertiser שעיני הנחש היו גדולות יותר מהקיבה שלו. "כשעזבתי את המקום, רק חצי מהנחש החום נבלע פנימה. זה נראה כאילו הנחש השחור היה תקוע". מומחה הנחשים כריס פברדי סיפר לדיילי מייל אוסטרליה שלמרות שהנחש החום מאוד מסוכן לאדם, לארס שלו יש השפעה מעטה על הנחש השחור אדום הכרס. "הנחש השחור פיתח חסינות נגד ארס של נחשים אוסטרליים אחרים", הוא אמר, "זה משהו די ייחודי עבור הנחש השחור וזה מה שמאפשר לו לטרוף זוחלים אחרים בלי דאגה". הוא הוסיף שאם החסינות שפיתח הזוחל כלפי הארס תיבדק ותחקר, ייתכן שנוכל להשתמש בידע הזה כדי לסייע למי שהוכש בטעות ע"י נחש, כמו במקרה של מחלץ בעלי החיים סומנט מאטרה שהוכש ע"י נחש קוברה כשניסה לעשות איתו סלפי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully