וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מי ניצח בקרב עד המוות בין נחש פיתון ואליגטור?

6.1.2017 / 7:06

עיתונאי מפלורידה תיעד מחזה מדהים של נחש ואליגטור נלחמים עד הסוף המר - כשהמנצח הוא דווקא זה שנוהג להפסיד בקרבות מהסוג הזה

The Palm Beach Post

עיתונאי מפלורידה יצאה לאחרונה לרכיבת אופניים וקלט מחזה נדיר בלב שמורת טבע. נחש פיתון בורמזי באורך 4.5 מטרים נאבק באליגטור קטלני. ג'ו קאפוצי, כתב מפאלם ביץ' פוסט, סיפר שבדרכו שמע רעש מוזר מגיע מהמים ועצר כדי לבחון מה קורה שם. "זה היה מפחיד, מהפנט ויפיפה באותו הזמן", הוא אמר, "מאבק בין טורף לקורבן, שנראה חינני כמו ריקוד בלט במים. ברגע שהתחלתי לצלם, לא יכולתי להפסיק לצפות בזה".

רון מגיל מגן החיות במיאמי שוחח עם ערוץ החדשות המקומי, CBS, ותיאר את הקרב האכזרי כגרסת הטבע של גודזילה נגד קינג קונג בביצה, "מה שהפיתון הזה עשה זה לעטוף את התנין בגופו, לעכב אותו מתחת למים ולחכות שימות ממחנק. זה מדהים". קאפוצי סיפר שקרבות בין נחשים לאליגטורים הם יחסית נדירים, ושהנחש ניצח הפעם. התוצאה די מפתיעה אם מתייחסים לשתי קרבות נוספים שתועדו ב-2013 ו-2006. ב-2013 התנין ניצח את נחש הפיתון הבורמזי וב-2006, הפיתון אמנם הצליח להרוג את התנין, אך נחצה לשניים כשניסה לאכול אותו.

נחש מול קרוקודיל. צילום מסך
נחש פיתון בורמזי ואליגטור בקרב נדיר עד המוות/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הו, האימה: צפו בקרב מטורף בין נחש פיתון לעטלף - שהסתיים בהפתעה

לכתבה המלאה

הפיתון הבורמזי הוא אחד מ-5 הנחשים הגדולים בעולם. הוא טורף לילי שבבגרותו מבלה את רוב זמנו על האדמה. הנחש משתמש בשיניו החדות כדי לתפוס את טרפו ואחר כך כורך את גופו סביב הטרף והורג אותו ע"י חנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully