וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חובת צפייה: המרדף הדרמטי שהוגדר כקטע הדוקומנטרי הטוב בהיסטוריה

13.11.2016 / 6:04

סדרת הטבע הדוקמנטרית הנצפית ביותר בבריטניה מזה 15 שנים שידרה מרדף עוצר נשימה של צבא נחשים קטלני אחר איגואנה צעירה - שנראה כאילו נלקח מתוך סרט אקשן הוליוודי עתיר תקציב. אתם הולכים להודות לנו שהכרחנו אתכם לצפות בזה

BBC

עם כל הכבוד לדונלד טראמפ והילרי קלינטון, את תואר "המירוץ הצמוד והדרמטי ביותר של החודש" לוקחים בקלות קבוצה של נחשים רעבים ואיגואנה צעירה מהאי פרננדינה שבאיי גלפגוס. כמו בסצינה מסרט הוליוודי, האיגואנה המסכנה מצאה עצמה בתוך מלכודת נחשים שאילצה אותה לנוס על חייה כנגד כל הסיכויים. הקטע הבאמת נדיר הזה נתפס במצלמות ע"י צוות "כדור הארץ 2", סדרת טבע דוקומנטרית חדשה של ה-BBC.

הקטע נפתח בנחש אחד שרודף אחרי האיגואנה ומוביל אותה - לא במכוון - אל מלכודת נחשים. אחרי שניות ארוכות של כסיסת ציפורניים, האיגואנה בורחת שוב - כשהפעם צבא ענק של נחשים זוחל מאחוריה. לא נעשה לכם ספוילרים לסוף המירוץ הזה - אבל מבטיחים לכם שהוא מפתיע לא פחות מזכייתו של טראמפ.

צפו בקטע המלא:

סצנת המרדף הדרמטית פורסמה גם בעמוד הפייסבוק של הערוץ וצברה יותר ממיליון צפיות, כשרבים הציעו מה לדעתם צריכה להיות מוזיקת הרקע שלה, והנה 2 הצעות אופטימיות יותר מזו שנבחרה במקור:

עוד באותו נושא

קשה לצפייה: פעוט בן שנתיים משחק להנאתו עם נחש ענק

לכתבה המלאה

לפי הגרדיאן, הפרק הראשון בסדרה, בהגשת המומחה לחיות הבר סר דייויד אטנבורו, היה לפרק הדוקומנטרי של סדרת (טבע) הנצפה ביותר בבריטניה מזה 15 שנים וגרף 9.2 מיליון צפיות. אם אתם שואלים את עצמכם איך הצליחו הצלמים לצלם סרטון כזה מושלם? הם טוענים שזה פשוט עניין של מזל. צוות הצילום שנשלח לאי המרוחק כדי לתעד לידות של איגואנות, פשוט היה במקום הנכון ובזמן הנכון.

בסדרה מספרים שזו הפעם הראשונה שנחשים צולמו "משתפים פעולה" בציד המוני. אולם הם ממהרים להרגיע שהנחשים לא באמת עובדים ביחד כדי ללכוד את האיגואנה - אלא כל נחש לעצמו. אין ספק שאם הם אי פעם יתחילו לשתף פעולה - זה יהיה הסוף של כולנו.

ככה זה צולם

והנה הסבר ב-360 מעלות, על הצילום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully