וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בגליל: בת 35 נורתה למוות בעת שנסעה ברכבה

3.4.2017 / 10:33

צוותי מד"א שהוזעקו לזירה מצאו אותה מחוסרת הכרה עם פצעי ירי בפלג גופה העליון, וקבעו את מותה. כוחות משטרה החלה בחקירת נסיבות המקרה. תושבים בכפר ראמה: "היא התלוננה למשטרה על איומים על חייה, חשודים נעצרו ושוחררו"

צילום: ג'יליס וסרטוני גולשים, עריכה: שניר דבוש

אישה בת 35 נורתה היום (שני) למוות בכפר ראמה שבגליל. מהמשטרה נמסר כי בזמן שנהגה ברכבה נורו לעברה יריות. מותה נקבע במקום בידי צוותי מד"א. כוחות משטרה שהגיעו למקום חוקרים את האירוע בחשד לרצח.

התקרית אירעה סמוך לשעה 10:00, אז התקבל במד"א מרחב אשר דיווח על פצועה מירי. חובשים ופרמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותה בזירה. "כשהגענו למקום ראינו אישה כבת 35 כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפצע ירי בפלג גופה העליון", סיפר פרמדיק מד"א רביע איוב. "ביצענו בה כמה בדיקות רפואיות, אך לצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה במקום".

תושבים בכפר ראמה טענו בשיחה עם וואלה! NEWS כי האישה התלוננה לפני כחודשיים במשטרה על איומים על חייה. "המשטרה גבתה ממנה עדות, עצרה או עיכבה לחקירה את החשודים, שעליהם היא התלוננה, אבל בסוף שחררה אותם", סיפרו ואמרו כי ייתכן שהירי בה קשור ברצח הכפול שאירע ביישוב באוקטובר 2016. "אני לא יודע אם המשטרה הזהירה אותה, אבל כולם כאן ידעו שזה עניין של זמן עד שהיא תירצח. הכתובת הייתה על הקיר".

עוד בנושא:
לאחר שגופתה נמצאה בביתה: תושב פתח תקווה נעצר בחשד לרצח אשתו
הנרצחת מטבריה אדל קלמן הובאה למנוחות: "היא עשתה למענו הכול"
מתה מפצעיה פעילת זכויות נשים שנורתה בידי רעולי פנים בביתה בלוד

זירת הרצח בכפר ראמה, 3 באפריל 2017. Arab 48, מערכת וואלה! NEWS
"הכתובת הייתה על הקיר". זירת הרצח בכפר ראמה/מערכת וואלה! NEWS, Arab 48

הירי באישה בראמה היום מצטרף לשורת מקרי רצח של נשים בשבועיים האחרונים. ביום שלישי האחרון מתה מפצעיה סיהאם זבארגה, פעילת זכויות נשים כבת 30, שנורתה ביום ראשון בדירתה. על פי החשד, ביום ראשון הגיעו רעולי פנים לביתה של זבארגה ברחוב רמת אשכול בעיר וירו בפלג גופה העליון מטווח אפס, בעוד אחיה מנסה לגונן עליה. הבוקר (שני) המשטרה עצרה חמישה חשודים במעורבות ברצח, בני 31, 28, 25, 19 ו-17. הם חשודים גם בקשירת קשר לפשע, שיבוש הליכי משפט וסיוע לאחר מעשה. הם יובאו בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון.

ביום רביעי שעבר נרצחה אדל קלמן בידי גרושה?. מאיר גולדשטיין חשוד שערף את ראשה וניסה להצית את דירתה. ביום חמישי נעצר תושב פתח תקווה בן 42 בחשד לרצח אשתו, בת 35, שנמצאה ללא רוח חיים בביתה בעיר לפני כשבועיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
זירת רצח האישה בכפר ראמה, 3 באפריל 2017. ג'יליס
זירת רצח האישה בכפר ראמה, 3 באפריל 2017/ג'יליס
זירת רצח האישה בכפר ראמה, 3 באפריל 2017. ג'יליס
זירת רצח האישה בכפר ראמה, 3 באפריל 2017/ג'יליס
זירת רצח האישה בכפר ראמה, 3 באפריל 2017. ג'יליס
זירת רצח האישה בכפר ראמה, 3 באפריל 2017/ג'יליס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully