וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: חייל לבוש מדים נזקק לחילוץ משטרתי משכונת מאה שערים

הצעיר נכנס לחנות ספרים בשכונה החרדית בירושלים וחולץ על ידי שוטרים שהוזעקו למקום. עוברים ושבים קראו לעברו "חרד"ק" וזרקו חפץ לעבר שוטרת, אך לא היו נפגעים. החייל סירב להתלונן במשטרה

צילום: "מחאת החרדים", עריכה: שניר דבוש

חייל לבוש מדי צה"ל שנכנס היום (ראשון) לחנות ספרים בשכונת מאה שערים בירושלים נזקק לליווי משטרתי החוצה. עוברים ושבים קראו לעברו קריאות גנאי והחלה התגודדות סביבו. שוטרים שהוזעקו למקום חילצו אותו, הכניסו אותו לניידת ולקחו אותו לתחנת המשטרה.

החייל יצא ללא פגע. בתחנת המשטרה הוא התבקש לתת עדות על התקרית בשכונה החרדית, אך לאחר מכן סירב להתלונן.

במהלך התקרית זרקו המתקהלים חפץ בלתי מזוהה על אחת השוטרות שהוזעקו למקום, אולם היא לא נפגעה. בין היתר הם צעקו "שיקסע" ו"חרד"ק".

עוד בוואלה! NEWS:
אלפי חרדים הפגינו בירושלים נגד הגיוס: "לא נשלים עם המציאות הזו"
תיעוד: צעירה מתפשטת במחאה מול עשרות חרדים בהפגנה בבני ברק
"נמות ולא נתגייס": עשרות עצורים בהפגנות חרדים ברחבי הארץ

"חרד"ק החוצה": חייל נזקק לחילוץ משטרתי לאחר שנכנס לחנות במאה שערים. מחאות החרדים, מערכת וואלה! NEWS
"חרד"ק". החייל נלקח לניידת במאה שערים, היום, קרדיט צילום: "מחאות החרדים"/מערכת וואלה! NEWS, מחאות החרדים

הבוקר הודיע "הוועדה להצלת עולם התורה" כי היא תרחיב את הפגנות החרדים נגד גיוס לצה"ל ומעצר עריקים. בהודעה שהפיצו נכתב כי יפגינו באזור נתב"ג "לעיניהם של התיירים הזרים המגיעים לישראל וחוזרים ממנה לארצותיהם", וכי המפגינים יישאו שלטים באנגלית ובשפות זרות.

בהודעה נכתב: "לנוכח ההסלמה בהתנחלות של השלטון לאסירי עולם התורה, הוחלט להרחיב בימים אלה את המחאה על מנת שתגיע לאוזני העולם כולו". המארגנים אף איימו כי יפגינו במקומות שונים וללא הודעה מוקדמת.

"כנס עריקים" של אנשי "הפלג הירושלמי" שהיה אמור להתקיים מחר בבנייני האומה בירושלים בוטל. הנהלת המקום נימקה זאת בטענה כי אופי האירוע ותכניו נוגדים את הדמוקרטיה ופוגעים בצה"ל. ההודעה על כך נמסרה היום למארגנים.

"להנהלת המקום התברר הבוקר באיזה אירוע מדובר והוחלט לבטלו", נמסר מהנהלת בתי הקונגרסים. "מלכתחילה נמסר לנו שמדובר באירוע דתי לחיזוק האמונה ולא מעבר. המקום לא יכיל אירוע הנוגד את הדמוקרטיה ואת צה"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully