וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 18 בני אדם נפצעו בפיצוץ בקרנבל סמוך לפריז; אין חשד לטרור

את הפסטיבל בעיירה וילפנט קטע פיצוץ עז שנגרם ככל הנראה מטעות אנוש בעת הצתתו המסורתית של הפסל המרכזי ביריד – לעיני מאות בני אדם. בסרטון שהפך במהרה לוויראלי ניצן לראות את תיעוד רגעי האימה של הקהל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאות בני אדם התכנסו אמש (ראשון) בעיירה קטנה בפרברי פריז, צרפת, כדי לצפות בהדלקתו של פסל בגובה כחמישה מטרים במסגרת הפסטיבל המסורתי של העיירה וילפנט – כאשר פיצוץ עז הרעיד את המקום, וגרם לפציעתם של 18 בני אדם. כל הפצועים, שמרביתם נפגעו בפנים מחתיכות עץ וקש בוערות שעפו לעברם, פונו לבית החולים, חמישה מהם במצב קשה.

סרטון וידאו שתיעד את הפיצוץ המפחיד הפך במהרה לוויראלי ברשתות החברתיות, ובו ניתן לראות את הרגעים הדרמטיים והבהלה שאחזה בהמון שהגיע לקרנבל בווילפנט. אחד מעדי הראייה סיפר ל"לה פריזיאן" שהאדם שהצית את האש שגרמה לבסוף לפיצוץ הועף למרחק של כמה מטרים. אדם אחר סיפר שהוא ראה ילד "צורח ומכוסה בדם".

תיעוד הפיצוץ:

מתחנת הכיבוי של פריז נמסר כי הסיבה לפיצוץ הייתה כנראה טעות אנוש בטיפול בחומר בחומר הדליק ששימש להצתת הפסל. במקום היו עשרות משפחות מקומיות, ראש העיירה וכמה גורמים רשמיים ובין הפצועים גם ילדים בגילאי שנתיים עד 14. לא קיים חשד לטרור.

עוד בוואלה! NEWS:
רוסיה מעלה הילוך: גולשים שעודדו הפגנות האופוזיציה ייחקרו
עשרות קברים הושחתו בבית קברות יהודי עתיק בצרפת
מחשש ל"פייק ניוז": התקשורת בסקנדינביה לא תשתף פעולה עם 1 באפריל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully