וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של המחבל מלונדון גינתה את מעשיו: "אני עצובה והמומה"

אשתו של חאלד מסעוד, שרצח ארבעה בפיגוע המשולב מחוץ לפרלמנט, מסרה הודעה דרך המשטרה ובה התנערה ממעשיו. "אנחנו רוצים פרטיות למשפחה בתקופה קשה זו"

צילום: רויטרס, עריכה: שמרית גולדשטיין

אשתו של המחבל מלונדון, חאלד מסעוד, גינתה היום (שלישי) את מעשיו ואמרה כי היא "עצובה והמומה" מהם. בהודעה שהועברה דרך המשטרה, הביעה רוהיי היידרה את תנחומיה למשפחות ארבעת ההרוגים ואיחלה החלמה מהירה לפצועים. היא ביקשה פרטיות למשפחה, "במיוחד עבור הילדים, בזמן כה קשה". אתמול גינתה אמו של מסעוד, ג'נט אג'או, את המתקפה הקטלנית וסיפרה כי היא "הזילה דמעות רבות על אלו שנקלעו לתקרית המחרידה הזאת".

מסעוד, ששם נעוריו היה אדריאן ראסל אג'או עד שהתאסלם, דרס ביום רביעי שלושה עוברי אורח בגשר ווסטמיניסטר ואז דקר למוות שוטר בשטח הפרלמנט. פרט להרוגים, עשרות רבים נוספים נפצעו, ו-13 איש עדיין מאושפזים בבתי חולים. מסעוד נורה למוות בידי המשטר וארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) קיבל אחריות יום לאחר מכן. עם זאת, משטרת בריטניה אמרה אתמול כי ראיות לכך שהיה קשר ישיר בין מסעוד לדאעש או לאל-קאעדה.

ניו בסו, המתאם הבכיר למדיניות המאבק בטרור במדינה, הבהיר למרות זאת כי למסעוד "בהחלט היה עניין בג'יהאד". הוא הוסיף כי אין כל ראיות לכך שמסעוד פיתח עמדות קיצוניות במהלך תקופת מאסרו בשנת 2003, ולא ברור באילו נסיבות הוא שינה את עמדותיו והתקרב לרעיונות קיצוניים. מסעוד, יליד הממלכה בן 52, הורשע בעבר בעבירות פליליות, בהן תקיפה בנסיבות מחמירות, החזקת סכין והפרעה לסדר הציבורי.

לקריאה נוספת על הפיגוע
שרה בריטית לאחר הפיגוע: "ווטסאפ מספק מקום מסתור לטרוריסטים"
בריטניה: המחבל מלונדון "התעניין בג'יהאד" - אבל לא קשור לדאעש

אישה מטפלת בפצוע בגשר ווסטמיניסטר, לונדון, אחרי פיגוע דריסה, 22 במרץ 2017. רויטרס
אישה מעניקה טיפול רפואי לאחד הפצועים בפיגוע/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully