וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי עצור כשבועיים בירדן; משפחתו: "בגלל משככי כאבים בלי מרשם"

לדברי משפחתו של כמאל אבו לטייף, הוא נוטל את הכדורים מסוג טרמאדקס בישראל במרשם רופא, אולם הוא לא לקח את האישור לירדן - שם הם מוגדרים סמים. "אנחנו דואגים, הוא בן 60 וקיבל שיחת טלפון אחת של 20 שניות לפני שבועיים". משרד החוץ: מנסים לסייע בשחרורו

כמאל אבו לטייף, שעצור בירדן. באדיבות המשפחה
אבו לטייף/באדיבות המשפחה

כמאל אבו לטייף, תושב רהט בן 60, נעצר לפני כשבועיים בירדן לאחר שנתפסו ברשותו 19 כדורי משככי כאבים מסוג טרמאדקס כשאין בידיו את מרשם הרופא שקיבל. בישראל התרופות מותרות במרשם, אולם בירדן הן מוגדרות לא חוקיות. ממשרד החוץ נמסר כי "המקרה מוכר וידוע לשגרירות הישראלית בירדן והיא מנסה לסייע בשחרורו".

"הוא נסע לירדן לפני שבועיים עם משככי הכאבים. בישראל הם חוקיים ויש לו מרשם עבורם, אבל בירדן הם אסורים ונמצאים תחת קטגוריית סמים", סיפר לוואלה! NEWS מוחמד, בן דודו של כמאל. "הם ביקשו ממנו להביא את כל האישורים. עכשיו הבן שלו בירדן כדי להביא את הניירת כדי שישחררו אותו".

לדבריו, המשפחה דואגת מאוד לשלומו ומתקשה לתקשר עמו מאז המעצר. "לפני 12 ימים נתנו לו שיחת טלפון אחת של 20 שניות. אנחנו דואגים, הוא בן 60. פנינו לשייחים מירדן ואנחנו מנסים לפתור את הבעיה עם המשטרה, אנחנו מקווים שהוא ישתחרר מהר ויחזור ארצה", אמר.

כדורים. ShutterStock
בנו נסע לירדן כדי להביא לו את האישורים הרלוונטיים/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • ירדן
  • רהט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully