וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטר המכה ישוחרר ממעצר בית; במח"ש מתכוונים להגיש כתב אישום

28.3.2017 / 7:52

תנאי מעצר הבית שהוטלו על משה כהן הסתיימו והוא צפוי להשתחרר ללא תנאים מגבילים. מחר ייערך לו שימוע במטה הארצי של המשטרה, שם ייבחן המשך העסקתו. כהן הודה בחקירתו בתקיפת מאזן שוויקי ואף הביע חרטה על מעשיו

צילום: אחמד טוויל

המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) צפויה להגיש בקרוב כתב אישום נגד משה כהן, שוטר היס"מ שתועד מכה נהג פלסטיני, מאזן שוויקי, בירושלים. תנאי מעצר הבית שהוטלו על כהן הסתיימו אתמול והיום (שלישי) הוא ישוחרר סופית. מחר צפוי להיערך לו שימוע במטה הארצי של המשטרה, שם ייבחן המשך העסקתו. כהן הודה בחקירתו במיוחס לו ואף הביע חרטה על מעשיו.

במח"ש עדיין ממשיכים לחקור את האירוע החמור, אולם פעולות החקירה העיקריות כבר בוצעו. בידי החוקרים עדותו של כהן ועדויות של עדי ראייה במקום ושוטרים נוספים שהגיעו לזירה, לצד הסרטון שתיעד את האירוע ועורר סערה. כהן חשוד בתקיפה הגורמת חבלה של ממש, עבירה שהעונש המקסימלי בגינה הוא שלוש שנות מאסר.

לקריאה נוספת:
הותר לפרסום: זה השוטר שתועד תוקף נהג משאית פלסטיני בירושלים
הפלסטיני שהותקף בידי שוטר לוואלה! NEWS: "פחדתי שהוא יירה בי"
תיעוד: שוטר נוגח בנהג פלסטיני במזרח י-ם - במהלך ויכוח על חניה

משה כהן, השוטר שתועד תוקף נהג משאית בירושלים. אחמד טוויל, צילום מסך
כהן, שוטר היס"מ/צילום מסך, אחמד טוויל

השימוע לכהן במטה הארצי ייערך יחד עם עורכי דינו, שי לוי וגיא מימון. השר לביטחון פנים גלעד ארדן ומפכ"ל המשטרה, ניצב רוני אלשיך, גינו את מעשיו של כהן, דבר שעשוי ללמד על נקיטת גישה מחמירה כלפי השוטר.

כהן אמר בחקירתו כי הוא מתנצל על הפגיעה בשוויקי. "כעסתי על הפגיעה ברכב ואיבדתי עשתונות, זו הייתה טעות. אני מתבייש במעשי", אמר לחוקרי מח"ש. במסגרת חקירתו הוא הורחק מתחנות משטרה ומכל פעילות משטרתית עד ל-1 באפריל.

התקרית התרחשה ביום חמישי האחרון בבוקר, לאחר ששוויקי פגע ברכבו הפרטי של כהן עם משאיתו, המשמשת אותו לצורכי עבודה. שוויקי עזב את המקום מבלי להשאיר פרטים, אולם כהן איתר את רכבו באמצעות שימוש במצלמות האבטחה שבמתחם. ביום רביעי שוויקי לא היה בעבודה, וביום חמישי, בשעת בוקר מוקדמת, הגיע לרכבו. כהן נתקל בו ולאחר חילופי דברים קצרים, וכפי שתועד בסרטון, תקף אותו. כהן חשוד גם בתקיפתו של אדם נוסף שהיה במקום ושמצלמתו תיעדה את האירוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
תקרית אלימה - שוטר יס"מ תועד נוגח ובועט בנהג פלסטיני בשכונת ואדי ג'וז במזרח ירושלים. מערכת וואלה! NEWS
תוקף את הפלסטיני/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully