וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכפילה של קים קרדשיאן נעצרה בגלל גידול קנאביס בחדר השינה של בנה

29.3.2017 / 8:55

ברשת תוהים מדוע בית המשפט הפחית בעונשה של צעירה שמואהבת בצילומי סלפי וחושבת שהיא כפילת קים קרדשיאן, אחרי שהמשטרה מצאה בחדר השינה של בנה בן ה-4 חוות גידול של צמחי קנאביס

https://www.instagram.com/anastasiya_kvitko/

בסרטון – עוד כפילה של קים קרדשיאן

פריס קונולי, בת ה-25, היא מכורה לצילומי סלפי וידועה גם ככפילה של קים קרדשיאן (יש לא מעט כאלה מתברר). כעת היא הצליחה לחמוק ממאסר למרות שבחדר השינה של בנה בן ה-4 מצאה המשטרה צמחי קנאביס.

בתקשורת הבריטית דווח, שקונולי נעצרה לאחר שהמשטרה פשטה על נכסיה, כחלק מפשיטה משטרתית אחר סוחרי סמים באזור, ומצאה בדירתה 16 צמחי קנאביס. שוויו של היבול מוערך ב-8,700 דולרים, אך קונולי מתעקשת שהיא גידלה את הסמים לשימוש עצמי ושתכננה לעשן אותם מחוץ לביתה שבמוסטון, מנצ'סטר, בזמן שבנה – שחולק איתה את חדר השינה לאחר שנאלץ לוותר על שלו – יישן.

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

התשובה של "קים קרדשיאן הרוסיה" לכל מי שקרא לה שמנה

לכתבה המלאה

בבית המשפט במנצ'סטר קראון, קונולי הודתה בייצור קנאביס ועל אף הווידוי - חמקה מעונש מאסר לאחר שהציעה לבצע עבודות שירות בזמן שבנה ישהה בגן. אביו של הילד נמצא בעצמו בכלא, שם הוא מרצה 3 שנות מאסר על עבירה שפרטיה אינם ידועים.

הפשיטה על ביתה של קונולי נערכה ב-9 בפברואר ואיתה בוצעו פשיטות נוספות בבתי מגורים ברחבי ניוטון הית', הרפוראהי, מוסטון, סאלפורד ובאזורי פילסוורת' שבמנצ'סטר, כחלק ממה שתיארה המשטרה כמבצע גדול לשיבוש אספקת הסמים בעיר. בדירתה נמצא גם סכום כסף של 350 דולר, שלדבריה הרוויחה ממקור אחר ואינו תוצר של מכירת קנאביס. היא סיפרה בבית המשפט כי נעזרה באדם נוסף לגידול הצמחים, עשתה זו מרצונה החופשי ודאגה להרחיק את בנה מהחדר ולעשן את הקנאביס מחוץ לבית.

כפילת קים קרדשיאן נעצרה בעוון גידול קנאביס בביתה. Cavendish Press/Pat Isaacs, צילום מסך
פריס קונולי מחוץ לבית המשפט/צילום מסך, Cavendish Press/Pat Isaacs

הסניגור מייקל מאהר מסר: "היא זקוקה לעזרה בהתמודדות עם ההתמכרות שלה. בגלל שבנה נמצא בגן 5 ימים בשבוע, היא מוכנה לעבוד ללא תשלום בכל יום בין השעות 9:00 ל-15:00". גזר הדין כולל 12 חודשי עבודות שירות, בהן תאלץ להשלים 180 שעות של עבודה ללא שכר. השופטת, הגברת רקורדר רואנה גוד, סיפרה שהפחיתה בעונשה לאור התחשבות במטרת הגידול, כשלדברי קונולי הסמים נועדו לשימוש עצמי ולא לטובת הפצה. בנוסף, היא התחשבה במצבו של בנה הקטן שזקוק לאמו והאמינה שקונולי עשתה כל שביכולתה כדי להרחיק את בנה מהחומר האסור.

השופטת אמרה בעת מתן גזר הדין: "שמעתי מה שאמרת על העובדה שאת נועלת את החדר ושאת מוציאה קנאביס מחוץ לבית ולא מעמידה את בנך בפני שום סוג של השפעה. אולם, את צריכה להבין שככל שהוא גדל זה הופך לפחות ופחות אפשרי מבחינתך, כך שבית המשפט מודאג לגבי ההיבט הזה של הדברים. אל תחשבי שהקלנו עליך. עליך לעמוד בדרישות שירות המבחן שלך. אני רואה שאת מחייכת. אני מקווה שזה מלחץ ושאת מבינה שאת צריכה לעמוד בזה. את צריכה לדאוג לבן שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully