וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיליונר דאג להעלים את התיעוד שלו רוקד בתחתונים ביציאה מתא הקפאה

27.3.2017 / 9:20

איש העסקים האיטלקי שהפתיע בקיץ שעבר עם קרב ריקודים סוחף על יאכטה עם אשתו הדוגמנית חוזר בסרטון לוהט חדש בו הוא מפגין צעדי ריקוד מפתיעים וגוף גמיש וחטוב במיוחד. מספר שעות לאחר מכן הוא העלים את הסרטון

צילום מסך

ג'אנלוקה ואקי בן ה-49, איש עסקים וחבר קרוב של זאק אפרון, איתו נפש במהלך 2014, עלה לכותרות בקיץ שעבר בזכות קרב ריקודים סקסי עם אשתו, ג'ורג'יה גבריאל. השניים התנועעו על היאכטה המפוארת שלהם לצלילי השיר "לה מורדידיטה" של ריקי מרטין ושיתפו את הריקוד הלטיני עם חבריהם באינסטגרם. השבוע הוא חוזר לכותרות בזכות סרטון חורפי משהו, בו הוא רוקד בתחתונים ומגפיים ריקוד אירוטי חסר מעצורים לצלילי "All The Way Up" של פאט ג'ו ורמי מה.

מיליונר רוקד. צילום מסך
ריקוד מושחת במגפיים/צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס"

עוד באותו נושא

לוהט ברשת: קרב הריקודים של איש העסקים ואשתו הדוגמנית

לכתבה המלאה

בקטע הקצר, שלא יורד באיכותו מקודמו, נראה ואקי יוצא מתוך תא הקפאה אנטי אייג'ינג, אחרי שקירר את גופו בטמפרטורה של מינוס 16 מעלות, ואולי כדי להתחמם - פורץ בריקוד לוהט כשהוא לבוש רק בתחתונים צמודים ומגפי שלג. לדבריו, טיפולי האנטי אייג'ינג נועדו לשמור על עוור חלק וצעיר. בכל זאת, הרקדן המקועקע והחטוב הזה בקרוב יחגוג 50 ומה שלא עושה הטבע - עושה המקפיא.

הפעם מר ואקי לא ציפה לקבל מבול כזה של תגובות ותשומת לב והעדיף להסיר את הסרטון מהרשת רק כמה שעות מאוחר יותר. טוב שהצלחנו לשים את ידנו עליו קודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully