וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני שנרצחה: התלוננה על בן הזוג לשעבר – ונקנסה על "דיווח שווא"

צעירה בריטית התלוננה על הטרדות חוזרות ונשנות מצד בן זוגה מאז שנפרדו, אולם המשטרה קנסה אותה עם "בזבוז זמן". על פי כתב האישום נגד החשוד ברצח, הוא פיתח "אובססיה" כלפיה, פרץ לביתה, שיסף את גרונה וניסה להצית אותה

שיינה גרייס, בריטית שנרצחה על ידי בן זוגה לשעבר. פייסבוק, צילום מסך
החשוד קיבל צו הרחקה - והמשיך להטריד בטלפון. גרייס/צילום מסך, פייסבוק

צעירה בריטית שנרצחה בביתה בקיץ האחרון התלוננה לפני כן במשטרה על בן זוגה לשעבר, אולם המשטרה קנסה אותה על "בזבוז זמנה של המשטרה" – כך תיארה ביום ראשון השבוע התביעה במשפטו של החשוד ברצח, מייקל ליין. על פי העיתון הבריטי "אינדפנדנט", שיינה גרייס בת ה-19 נמצאה מתה בחדר השינה שלה בחודש אוגוסט האחרון, כשגרונה משוסף.

יתרה מכך, על פי הראיות בזירה, היו לפחות שתי ניסיונות להצית את הבית קרוב למועד הרצח. ליין, בן 27, מכחיש את האישומים נגדו, לפיהם הוא פיתח "אובססיה" עם בת זוגו לשעבר לאחר שזו חזרה לזוגיות עם בן זוגה הקודם.

בחודש פברואר 2016 פנתה גרייס למשטרה בטענה כי ליין עוקב אחריה, מסתתר מחוץ לביתה ומאיים על בן זוגה. כחודש לאחר מכן, היא התלוננה שוב על תקיפה מצדו של בן הזוג לשעבר, אולם הוא הכחיש את הטענות. גרייס הואשמה בדיווח שווא, אולם המעשים המשיכו.

עוד בוואלה! NEWS:
"הקומיסרים" של טראמפ: כך שולט הנשיא מקרוב במשרדי הממשלה
לראשונה מאז מלחמת העולם השנייה התקבלו ספרי תורה בבית כנסת בפראג
הפסיק הקטן שהניב לנהגי משאית מארה"ב פיצויים בסך 13 מיליון דולר

שיינה גרייס, בריטית שנרצחה על ידי בן זוגה לשעבר. פייסבוק, צילום מסך
"צריכה לשלם על מה שהיא עשתה". גרייס ובן זוגה/צילום מסך, פייסבוק

בחודש יולי האחרון היחסים בין השניים הגיעו לבית המשפט, שם נקבע כי ליין גנה את המפתחות לביתה של גרייס, פרץ לבית וצפה בה ישנה. הוא קיבל צו הרחקה, אולם המשיך להטריד אותה בטלפון – מעשים שהוגדרו על ידי חוקרי המשטרה כ"סיכון נמוך". בכתב האישום עוד תואר כי ליין השתיל מכשיר מעקב על מכוניתה של גרייס, ואמר לאחד מחבריו כי הוא "צריכה לשלם על מה שהיא עשתה".

חבר המושבעים קיבל לידיו הקלטה של שיחת טלפון בין גרייס לליין, שבמהלכה היא עימתה אותו עם התנהגותו "המוזרה". במהלך השיחה, הוא נשמע אומר: "אני פשוט לא בסדר בראש. משהו לא בסדר, אבל אני לא יודע מה זה. אני חייב להבין, או להיכנס למוסד סגור או משהו".

ליין טען להגנתו כי מעשיו נבעו מרצון להבין מדוע מערכת היחסים שלהם הסתיימה. הוא עוד טען כי הוא קיים יחסי מין עם גרייס יומיים לפני מותה, והוסיף כי הוא היה "בהלם" כשגילה את גופתה המדממת. "ראיתי אותה על המיטה, היא לא זזה", סיפר, "היה דם על המיטה ועל הרצפה. לא ידעתי מה לעשות". הוא טען כי ברח מהמקום, אולם הכחיש כל קשר לרצח עצמו. המחלקה לחקירות שוטרים ממשיכה בבחינת הטיפול בתלונותיה של גרייס.

(עדכון ראשון: 21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully