וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת המטענים: הוגשה הצהרת תובע נגד החשודים המרכזיים הררי ובן דוד

20.3.2017 / 13:54

על פי הודעת הפרקליטות, השניים פעלו להניח מטענים מתחת לרכביהם של איש העסקים מאיר שמיר, הזמרת מרגלית צנעני ושחקן הכדורגל קובי מוסא. המשטרה: "ניסו לפגוע או להעביר מסר מאיים, נמצאו ממצאים פורנזיים בין הטענים לבן דוד"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

(בווידאו: הררי בדיון בהארכת מעצרו בחודש שעבר)

הפרקליטות הגישה היום (שני) הצהרת תובע נגד אבנר הררי ואבישי בן דוד, שניים מהחשודים המרכזיים בפרשת המטענים. לפי החשד המיוחס להם, השניים פעלו להניח מטענים מתחת לרכביהם של איש העסקים מאיר שמיר, הזמרת מרגלית צנעני ושחקן הכדורגל קובי מוסא.

מהמשטרה נמסר כי מדובר בחקירה משותפת לכמה יחידות, שנמשכה כמה שבועות. מחומר החקירה עלה כי לא התקיים קשר ישיר בין הקורבנות לבין החשודים וכי מטרתם של האחרונים הייתה לפגוע בחלק מהקורבנות או להעביר אליהם מסר של איום בשמם של אחרים.

עוד בוואלה! NEWS:
מהפכת הקצונה בצה"ל: שירות הקבע יוארך, רף הכניסה יעלה
ממחר: שביתה בקווי אגד ברחבי הארץ; השר כץ: "על החברה להשתנות"
ראש השב"כ מעריך: הניסיונות להוציא לפועל פיגועים בפסח יתגברו

הוארך מעצרם של שני החשודים בפרשת המטענים- אבישי בן דוד ואבנר הררי. ניב אהרונסון
דרש ששיריו יושמעו בתוכניתה של צנעני. הררי בדיון בהארכת מעצרו ,פברואר 2017/ניב אהרונסון

בדיון בהארכת מעצרם שהתקיים בתחילת החודש, אמר חוקר המשטרה רס"ב מאיר עמוס, מהיחידה המרכזית (ימ"ר) של משטרת תל אביב, כי נאספו ממצאים פורנזיים הקשורים לבן דוד בכל ארבע הזירות – מחוץ לביתו של מוסא ברמת השרון בחודש שעבר, מחוץ למסעדה בה סעדה צנעני באזור בינואר וכן בשתי הזירות מחוץ לביתו ולמשרדו של שמיר בתל אביב בדצמבר.

עוד סיפר עמוס, כי במהלך החקירה התברר כי הררי שוחח בטלפון עם המנכ"ל והבעלים של תחנת רדיו 91 FM אבי בן בסט. לוואלה! NEWS נודע כי הררי דרש להשמיע את שיריו בתכנית שמגישה צנעני בתחנה. במשטרה סבורים כי הדבר מצביע על מניע של הררי להנחת המטען מתחת לרכבה. סנגורו של הררי, עו"ד איתן סבג, טען במהלך הדיון כי המשטרה לא הטיחה בפני מרשו את המניע למעשים, אלא רק טענה שיש לה הקלטה של שיחת טלפון בין הררי לבין מנכ"ל תחנת הרדיו, בן בסט.

החל הדיון בהארכת מעצרו של החשוד בהנחת מטענים ברכביהם של שלושה ידוענים. ניב אהרונסון
מטרתם הייתה לפגוע בחלק מהקורבנות. בן דוד בדיון בהארכת מעצרו ,פברואר 2017/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully