וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: אישה נפצעה מפיצוץ מעטפת נפץ במשרדי קרן המטבע בפריז

16.3.2017 / 18:49

המשטרה מסרה כי מטען מאולתר התפוצץ במשרדי קרן המטבע והבנק העולמי וגרם לפציעת מזכירתו של הנציג האירופי בארגון. תובעים מטעם היחידה נגד טרור פתחו בחקירה. יו"ר קרן המטבע: "מעשה אלימות פחדני"

צילום: רויטרס, עריכה: ורד לידני

אישה נפצעה היום (חמישי) ממעטפת נפץ במשרדי קרן המטבע הבינלאומית שבפריז. מפכ"ל המשטרה מישל קדו אמר כי הפיצוץ נגרם ממטען מאולתר. המכתב, שהגיע בדואר, היה מיועד לנציג האירופי של הגוף הבינלאומי, אולם מזכירתו פתחה אותו ונפצעה בפניה ובזרועותיה. גם שמיעתה של העובדת נפגעה, אולם היא לא בסכנת חיים. נזק קל נגרם גם למשרד. תובעים מטעם היחידה לחקירות טרור פתחו בחקירה.

"זה משהו שהוכן בבית", אמר מפקד המשטרה לכתבים. לדבריו, התקבלו כמה איומים טלפוניים בימים האחרונים, אולם לא ברור אם הם קשורים לתקרית במשרדי הקרן. פיצוץ המעטפה, שאירע שישה שבועות לפני הבחירות לנשיאות צרפת, התרחש אחרי שארגון יווני קיבל אחריות על חבילת נפץ שנשלחה אתמול לשר האוצר של גרמניה וולפגנג שויבלה. קרן המטבע מעורבת בשיחות בין גוש האירו ליוון על תכנית החילוץ לאתונה.

יו"ר קרן המטבע, כריסטין לגארד, גינתה את התקרית שגרמה לפציעת אחד העובדים, ואמרה כי מדובר ב"מעשה אלימות פחדני". נשיא צרפת פרנסואה הולנד אמר כי הרשויות יעשו כל שביכולתן כדי למצוא את האחראים לתקרית.

עוד ידיעות מהעולם בוואלה! NEWS
תקדים: ניו זילנד הכירה בנהר כישות חיה - והעניקה לו זכויות
טורקיה על הבחירות בהולנד: "בקרוב יתחילו מלחמות קודש באירופה"

(עדכון ראשון: 14:00)

שוטרים מחוץ למשרדי קרן המטבע הבינלאומית, פריז, צרפת, אחרי פיצוץ מעטפת נפץ, 16 במרץ 2017. רויטרס
שוטרים בחוץ לקרן המטבע בפריז, היום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully