וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף טוב: הושב הנייד הגנוב של אמה של הילה בצלאלי, ובו תמונות בתה

16.3.2017 / 10:00

לפני כשבועיים נגנב מכשירה הנייד סיגלית בצלאלי, שבתה נהרגה באסון בהר הרצל מקריסת מבנה תאורה. לאחר חקירה של המשטרה נמצא המכשיר בחנות סלולר במזרח ירושלים. חשודה, שככל הנראה מכרה לבעל החנות את המכשיר הגנוב, תובא היום לדיון בהארכת מעצרה

מערכת וואלה!

(בווידאו: סיגלית בצלאלי בריאיון לאולפן וואלה! NEWS)

אישה בת 36 נעצרה בחשד לגניבת מכשיר הסלולרי של סיגלית בצלאלי, אמה של סגן הילה בצלאלי שנהרגה לפני כחמש שנים במהלך הכנות לטקס יום העצמאות בהר הרצל שבירושלים מקריסת מבנה תאורה. היא תובא היום (חמישי) לדיון בהארכת מעצרה. לאחר שאותר בחנות סלולר במזרח ירושלים הוחזר המכשיר בימים האחרונים לסיגלית.

בצלאלי הגישה תלונה במשטרה בגין גניבת מכשירה הנייד, ובו תמונותיה האחרונות של בתה, לפני כשבועיים. מאז, ניהלה המשטרה חקירה מאומצת בנושא, וגולשים רבים הפיצו בפייסבוק את הפרשה וביקשו לסייע לסיגלית במציאת המכשיר.

"מבואסת! נגנב לי הטלפון הנייד בחדר הכושר במעלה החמישה. מצד אחד שאלו יהיו הצרות שלי, אבל לא נרגעת, כל התמונות של הילה שלי. עצוב לי", כתבה בצלאלי בפייסבוק לאחר הגניבה, בפוסט שבמהרה הפך לוויראלי. יומיים לאחר הגשת התלונה עצרו חוקרי המשטרה את החשודה, תושבת יישוב הסמוך לירושלים, שהובאה לחקירה בתחנת הראל. בהמשך בוצע חיפוש בביתה על פי צו של בית המשפט.

עוד בוואלה! NEWS:
הושג הסכם: הקולנוע המיתולוגי של ירושלים לא ייסגר
בנו של מיכאל מרק: מחבל ללא דם על הידיים שמשוחרר - חוזר לטרור
הרופא שבנותיו נהרגו בעזה פרץ בבכי בבית המשפט: "כואב לי להיזכר בהן"

סיגלית בצלאלי, אמה של הילה בצלאלי ז"ל, פברואר 2015. מור שאולי
"לא נרגעת". סיגלית בצלאלי/מור שאולי

"מדובר באחת החקירות המורכבות והרגישות שנגעו ללבם של כלל שוטרי התחנה. מיד עם קבלת התלונה התחלנו בחקירה מאומצת תוך עדכון וקשר שוטף עם המתלוננת", סיפר מפקד תחנת הראל, סנ"צ שי נחמן. "ריכוז המאמץ החקירתי הוביל למעצר החשודה, נגדה נפעל למיצוי ההליך הפלילי".

לאורך חקירתה הכחישה החשודה את הגניבה, ובסיום החקירה שוחררה בתנאים מגבילים. עם התקדמות החקירה, איסוף הממצאים ומכלול הראיות, עיכבו חוקרי המשטרה בעל חנות סלולר במזרח ירושלים שבחנותו אותר המכשיר. מחקירתו עלה כי כמה ימים קודם לכן הגיעה החשודה עם בתה, והשתיים מכרו לו את הנייד.

אתמול נעצרה החשודה לחקירה נוספת בגין חשד לביצוע עבירות גניבה, קשירת קשר לביצוע עוון והחזקת רכוש החשוד כגנוב. גם בתה בת ה-16 עוכבה לחקירת משטרה. בחקירתן הכחישו השתיים את המעשים, ובסיום שוחררה הנערה בתנאים מגבילים. הבוקר, תובא האם כאמור לדיון בבית משפט השלום בירושלים, לדיון בהארכת מעצרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully