וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בתי חשה מושפלת": מופע של ברלד לילדי פתח תקווה עורר סערה

14.3.2017 / 19:15

במסגרת אירועי חג הפורים, סבסדה העירייה את מופעו של הסטנדאפיסט ירון ברלד ושיווקה אותו לילדים ובני נוער. אלא שהצופים נאלצו להתמודד עם הומור גס שכלל אביזרים לא הולמים. העירייה: "הזדעזענו מהתנהלותו, שחרגה מהתחייבות מפיקיו". מטעם ברלד נמסר: "המופע לא פוגעני"

צילום: סרטוני גולשים

עיריית פתח תקווה סבסדה את מופעו של הסטנדאפיסט ירון ברלד ושיווקה אותו במסגרת שורת מופעים לבני נוער במהלך חג הפורים. זאת, חרף התכנים המיניים והסקסיסטיים שכולל מופעו של ברלד. על כרטיסיית המופעים, "פורים נוער 10", חתומים אגף הנוער והצעירים והעירייה. הזמנתו של ברלד הצליחה לעורר סערה בקרב הורים בעיר.

אמה של אחת הילדות שנכחו במופע סיפרה בשיחה עם וואלה! NEWS כי בתה בת ה-13 שבה הביתה בדמעות בתום המופע. "היא נכנסה לחדר שלה וסגרה את הדלת תוך שהיא משביעה אותי שלא אספר לאבא שלה על החוויה הקשה שעברה", אמרה האם. "במופע הוציא ברלד ויברטורים ומשחקי מין מהתיק תוך שהוא מציג אותם לילדים. בהמשך המופע הוא אף אמר לאחת הבנות להוריד את החולצה, נתן לה שוט ואמר לה: 'תצליפי לי בישבן'".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
החשוד בהצתת האחות: "השלכתי בקבוק בוער, אך לא התכוונתי לפגוע"
אמיר נהרג לפני החתונה, אנס עבד רק יומיים: ההרוגים בשריפת הזיקוקים
מנכ"ל מובילאיי: "עסקת אינטל מקרבת אותנו לכבישים ללא תאונות דרכים"

הזמנה למופע הסטנדאפ של ירון ברלד בפתח תקווה, 12 במרץ 2017. פייסבוק, צילום מסך
הכרזה הפונה לילדים ובני נוער/צילום מסך, פייסבוק

לדבריה, "בתי חזרה הביתה בתחושה שהותקפה מינית. במהלך המופע הוא הקניט הומואים ולסביות ואני רק חושבת על אותם בני נוער שלא מגובשים מבחינה מינית, מה עלבונות מהסוג הזה גרמו להם להרגיש".

עוד סיפרה האם כי טרם המופע היא פנתה לאגף הצעירים והנוער בעירייה ושאלה אם ישנה מגבלת גיל. "אני יודעת מי זה ברלד, אני מכירה את סוג ההומור שלו. חשבתי שבדומה לסטנדאפיסטים אחרים, הוא התאים את ההופעה לצעירים ובני נוער. מפריע לי בעיקר שגורמי העירייה הדגישו בפנים שאין שום מגבלת גיל למופע".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ירון ברלד. ניר פקין
"הקניט הומואים ולסביות". ברלד/ניר פקין

דובר עיריית פתח תקווה, חזי חקאק, מסר בתגובה: "כחלק משיתופי פעולה שנרקמו בין אגף הנוער והיכל התרבות, נערכו כמה פגישות לקידום אירועים ומופעים בחג הפורים לפי בחירת בני הנוער, כנהוג. בין היתר, נבדקה אפשרות להבאת המופע 'ברלד וליעוז - שוליית הקוסם'. מאחר שהיה ידוע להיכל התרבות כי המופע הקודם של ברלד היה מאוד גבולי לבני נוער ולווה בלא מעט לכלוך שהוא פיזר במהלך הופעתו, מפיקיו, שידעו שקהל היעד הינו בני נוער, התחייבו שהמופע הנוכחי יהיה שונה לחלוטין מהמופע הקודם ועל סמך הבטחה זו, נסגרו תנאי המופע".

עוד הוסיף חקאק: "לא עלה על דעתנו שההתנהגות והשפה שהשתמש בה השחקן על הבמה, יהיו כל כך ירודים ולא ראויים, הן לקהל והן למקום ואנו מביעים שאט נפש וזעזוע מאופן התנהלותו של השחקן שתכניו לא עמדו בהתחייבות מפיקיו. מיד בתום המופע, נציגי היכל התרבות יצרו קשר עם מפיקי המופע והביעו בפניהם את האכזבה המרה. המפיקים התנצלו והבטיחו לבדוק את הטענות. כמו בכל אירוע הנערך במסגרות עירוניות, ראש העיר איציק ברוורמן הגיע לאולם וברך את בני הנוער ומשנודע לו על התלונות שהועלו נגד תכני המופע, הוא דרש לבדוק את הנושא לעומק ולבדוק מדוע הפרו המפיקים את התחייבותם".

מסוכנות "מאמא" נמסר בתגובה: "המופע המשותף של ירון ברלד וליעוז שם טוב רץ בהצלחה בכל הארץ. הוא בהחלט מיועד גם לבני נוער והוא אכן כולל התזת מים - עניין שמזוהה עם ברלד כבר שנים - ויושבי שלש השורות הראשונות מקבלים מעילי גשם כחלק מהמופע הקומי. ליעוז שם טוב אכן מעלה אורחים מהקהל לבמה, אך לעולם לא באופן פוגעני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully