וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תפתח לי את הדלת או שארצח אותך": נוסעת היכתה נהג אוטובוס בתל אביב

14.3.2017 / 1:05

בסרטון המטריד שצולם בידי הנוסעים במסוף כרמלית של חברת "דן" תועדה הנוסעת כשהיא מקללת את הנהג, מאיימת עליו ברצח ומכה אותו בראשו. הנהג לוואלה! NEWS: "שמרתי על איפוק, אבל לא נעים לספוג התקפות כאלו"

צילום: חדשות מקור אמין, עריכה יוסי אלטר

נוסעת במסוף כרמלית של חברת האוטובוסים "דן" בתל אביב תועדה אתמול (שני) על ידי הנוסעים כשהיא מכה ומאיימת על נהג קו 3, בטענה שאינו פותח לה את הדלת ולא מאפשר לה לעלות על האוטובוס. הנוסעת הזועמת סיננה לעבר הנהג, שי קרקוב, קללות וגידופים, ואיימה, בין היתר, כי "אני ארצח אותך ואשבור לך בקבוק זכוכית על הראש אם לא תפתח לי את דלת האוטובוס, תוך שהיא מכה נמרצות את הנהג בראשו.

עדי ראייה ששהו באותו זמן באזור התחנה מסרו כי בהמשך הגיעה משטרה למקום ועצרה את הנוסעת. "היא איימה עליי ברצח", סיפר קרקוב לוואלה! NEWS. "ישבתי במסוף הכרמלית ושתתי קפה לפני שאני תחילת המשמרת המשמרת בקו 3 לכיוון חולון. משום מקום הגיעה נוסעת והחלה לתקוף אותי ולסטור לי. זאת לא הפעם הראשונה שמאיימים עליי נוסעים. כמו בפעמים אחרות, שמרתי על איפוק, אבל לא נעים לספוג את ההתקפות המילוליות האלו. הנוסעים חייבים להבין שגם לנו לא נעים מכל עיכוב או שינוי בקו".

מעמותת "אור ירוק" לשינוי תרבות הנהיגה בישראל נמסר בתגובה לתיעוד כי "אלימות כנגד נהגי תחבורה ציבורית היא לא תופעה נדירה. הנהגים נאלצים להתמודד לא פעם עם אלימות פיזית ומילולית שלעתים יכולה לגרום להיסח דעת בנהיגה ולסכן את שלום הנוסעים. ניתן לראות בסרטון כי הנהג מפגין איפוק ראוי להערכה".

לדברי העמותה, "כשלא רואים משטרה בכבישים אנשים מרשים לעצמם לנהוג באלימות כנגד נותני שירות ואנשים אחרים. משטרת ישראל חייבת לטפל בחומרה רבה באלימות בכביש ובמקביל הגיע הזמן להוסיף עוד 300 ניידות ו-300 שוטרים שיגבירו את הנראות המשטרתית, יגבירו את תחושת הביטחון של כולנו וימנעו מראות כאלו".

(עדכון ראשון: 22:05)

עוד בוואלה! NEWS:
"אלף עובדים נזרקים הביתה": עובדי רשות השידור פרצו למהדורת "מבט". צפו
ועדת הכנסת תדון מחר בהדחת גטאס - שטוען: "אין ראיה שתמכתי בטרור"
עובדי מובילאיי חוגגים את עסקת הענק: "מי שיש לו אופציות, הרוויח"

אוטובוס דן. גדעון צנטנר
"רגיל לאלימות מצד נוסעים". אוטובוס של דן/גדעון צנטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully