וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר בחשד לגניבת טבעות – ושוחרר בזכות סימני שיזוף על ידיו

12.3.2017 / 18:47

שוטרי סיור שהבחינו בבית שמש בגבר חסר בית עם כובע גרב וכמות גדולה של טבעות חשדו כי גנב אותן ועצרו אותו לחקירה. בהארכת מעצרו הבחין השופט בסימני שיזוף מהטבעות, המעידים כי הן ברשותו זמן רב והורה לשחררו

חשד לביצוע פיגוע בנהריה, צומת נהריה. ינואר 2016. אדריאן הרבשטיין
"לא מטאטאים אנשים למעצר"/אדריאן הרבשטיין

גבר בן 31, חסר בית, נעצר הלילה (ראשון) בבית שמש בחשד לגניבה, לאחר ששוטרי סיור ראו אותו מסתובב במרכז מסחרי עם כובע גרב לראשו. כשהשוטרים פנו אליו הם הבחינו בכמות גדולה של טבעות על אצבעותיו וחשדו כי גנב את הטבעות. השוטרים עצרו אותו ולקחו אותו לחקירה, אך האחרון החליט לשתוק בה ולא אמר דבר.

הבוקר הובא הגבר להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים, והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשלושה ימים. "הייתי עייף" אמר החשוד בדיון כהסבר מדוע לא שיתף פעולה עם החוקרים. במהלך הדיון ביקש השופט נאיל מהנא מהחשוד להרים את ידיו וגילה על אצבעותיו סימני שיזוף מהטבעות, שמעידים שהן ברשותו כבר זמן רב ולא נגנבו. "ניכר כי קיימים סימנים של טבעות ושינוי צבע במקומות אלה באצבעותיו", אמר השופט. "הם מעידים על טבעות שהיו על אצבעותיו במשך תקופה ארוכה", הוסיף והורה לשחרר את החשוד מיד.

פרקליטו של החשוד עו"ד רמי זוכוביצקי אמר כי "מדובר בגבר שנמצא בשוליים של החברה, חסר בית. כשהגיעו השוטרים לא נטען שהוא ביצע דבר. הוא אומר שהוא נח במקום שהוא מקום פתוח. אדם במצבו של המשיב, הפתרון הוא לא לשים אותו מאחורי סורג ובריח, לא מטאטאים אנשים למעצר".

עוד בוואלה! NEWS:
"קיבלנו שקים לבנים עם גופות והעלנו אותם למסוק כאילו היו מלאכים"
זיהום אוויר כבד: האובך ישרור עד הלילה - ויישבר ברעמים ובגשמים
פעוט בן שנתיים נפל לבור ביוב ביישוב בנגב - ומת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully