וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ פרץ: הבחירות הבאות לראשות הממשלה ייערכו ב-2018

באירוע "שבתרבות" אמר פרץ כי יש בידו מידע, אך אינו יכול לפרט מעבר לכך. על נשיא ארה"ב החדש אמר: "טראמפ מחיה את רעיון שתי המדינות שנתניהו מחסל". יו"ר הקואליציה דוד ביטן הבהיר כי נתניהו לא יתפטר מתפקידו, "גם אם יוגש נגדו כתב אישום"

צילום: ערוץ 1

(בווידיאו: ראש הממשלה בנימין נתניהו נחקר בפעם הרביעית, השבוע)

ח"כ עמיר פרץ (המחנה הציוני) אמר היום (שבת) באירוע "שבתרבות" בראשון לציון כי הבחירות הבאות ייערכו ב-2018, על פי מידע שיש ברשותו ואינו יכול לפרט בשלב זה. הוא הוסיף כי להערכתו, בתום הפריימריז בעבודה, המפלגה תזכה באמון מחודש מצד הציבור כאלטרנטיבה לממשלת הימין בראשות גוש המרכז-שמאל.

פרץ התייחס גם לממשל החדש בארצות הברית ולשיחה שקיים הנשיא דונלד טראמפ עם יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן. "אגלה לכם סוד: טראמפ ואבו מאזן לא שוחחו אתמול על חופשת סקי משותפת או על מתכון לעוגת שטרודל. בוושינגטון מקימים לתחיה את רעיון שתי המדינות שנתניהו ניסה לחסל". הוא הוסיף כי "על ממשלת ישראל לפעול לשמור על הגושים הגדולים ולא לבנות בהתנחלויות מבודדות שמסכנות כל הסכם בעתיד. הגיע הזמן לסדר עדיפויות ששם במרכז את דימונה על פני עמונה".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
"השואה - היסטוריה מזויפת": כתובות נאצה רוססו בבית כנסת בארה"ב
הדמוקרטיה תהיה נחלת העבר: מנהיגי המאה ה-21 בונים מחדש את חומת ברלין
אסד: "מקווה שטראמפ יביס את דאעש, אבל עוד לא ראינו כלום בשטח"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בוושינגטון מקימים לתחיה את רעיון שתי המדינות שנתניהו ניסה לחסל". פרץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

באירוע "שבתרבות" בגבעתיים אמר יו"ר הקואליציה וחבר מפלגת השלטון ח"כ דוד ביטן כי "אין לנתניהו שום כוונה להתפטר, גם אם יוגש נגדו כתב אישום, ולא יוגש". ביטן התייחס בדבריו לפרשות שבהן מעורב ראש הממשלה בנימין נתניהו ולחקירות המתקדמות בנושא בימים האחרונים.

באירוע "שבתרבות" בתל אביב התייחס גם ח"כ חיים ילין (יש עתיד) לפרשותיו של נתניהו. "ביבי זה לא גזירת גורל", טען והוסיף: "יש עתיד היא אלטרנטיבה לממשלה שעוסקת רק בעצמה, בריבים שלה ובפוליטיקה שלה על חשבון כל מה שחשוב ונכון לאזרחי בישראל". בנוגע לעלייתה של מפלגתו בסקרים הוסיף ילין: "העלייה נובעת מהסיבה הפשוטה שאנחנו, לעומת הממשלה, עובדים כל יום למען הציבור, מאחדים את העם ולא מפלגים אותו".

בנוגע לעליית יש עתיד בסקרים, אמר ביטן כי "תמיד בסקרים הליכוד נמצא נמוך יותר מהמציאות בבוחירות התוצאה גבוהה יותר. המנדטים של לפיד 'חונים' אצלו ויתחלקו עם הקמתן של מפלגות חדשות ועם שינויים במפלגת העבודה, ממנה הוא שואב את מרביתן. הסקרים משקפים יותר את משאלות לב התקשורת מאשר את רצון העם".

דוד ביטן בשבת תרבות בגבעתיים. דובר יו"ר הקואליציה, מערכת וואלה! NEWS
"התאגיד יקום, אך חסמתי אותו". ביטן באירוע "שבתרבות" בגבעתיים, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, דובר יו"ר הקואליציה

ח"כ ביטן התייחס גם לתחילת שידוריו של תאגיד השידור הציבורי ואמר: "אני נלחמתי והעליתי את הנושא לסדר היום הציבורי ולסדר יומה של הממשלה. בסופו של דבר, התאגיד יקום אבל חסמתי אותו. בהצעת החוק שהממשלה מתכוונת להביא, הפעילות של התאגיד כפי שהם רצו אותה וכפי שהיא מתקיימת היום - תחסם. זה הישג מבחינת הערכים שהליכוד מוביל".

ח"כ עפר שלח (יש עתיד) התייחס ב"שבתרבות" בראשון לציון לדוח מבקר המדינה מבצע "צוק איתן" ואמר כי "המהירות בה ירד הנושא הזה מסדר היום מעידה על עומק הניכור וחוסר התקווה של הציבור מהפוליטיקה של נתניהו וממשלתו. מבקר המדינה הצביע על ליקויים חמורים בקבלת ההחלטות בתחום החשוב ביותר בחיינו, שעלו באינטרסים לאומיים ובחיי לוחמים. בדרג ראש הממשלה והקבינט, דבר לא תוקן. פעם היו יוצאים על זה לרחובות ומפילים ממשלות. זה לא קורה, כי הציבור לא מאמין שהמחאה תזיז משהו. אבל אם לא יהיה שינוי, המערכה הבאה תהיה כמו קודמותיה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס חתימה על הסכם גג למחיר למשתכן, עיריית אילת. מרץ 2017. יאיר שגיא, פול צלמים
נחקר במשך חמש שעות. נתניהו/פול צלמים, יאיר שגיא

בשבוע האחרון נחקר נתניהו בפעם הרביעית בפרשות 1,000 ו-2,000. במשך כחמש שעות שהו חוקרי יחידת להב 433 במעונו שבירושלים ועימתו אותו עם מידע בנוגע לשתי הפרשות. החוקרים התמקדו בתיק 1,000 שבמסגרתו נבדק החשד כי ראש הממשלה קיבל במשך שנים, באופן שיטתי ועל פי הזמנה, טובות הנאה בשווי מאות אלפי שקלים. תיק 2,000 מעלה חשד כי נתניהו ומו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס רקמו ביניהם הסכם חשאי. במסגרתו, הראשון יפעל לצמצום תפוצת החינמון "ישראל היום" שנמצא בבעלות מקורבו שלדון אדלסון, ובתמורה יזכה לסיקור אוהד בעיתונו של מוזס.

(עדכון ראשון: 12:54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully