וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועמדת לנשיאות צרפת הפגינה בעירום ונעצרה ע"י עשרות שוטרים

12.3.2017 / 8:57

חשפנית לשעבר שמעריצה את צ'יצולינה ומתמודדת לנשיאות צרפת נעצרה ע"י 30 שוטרים אחרי שיצאה להפגין בטופלס. ההחלטה להפגין בעירום נועדה לייצג את השקיפות שיש לבצע, לדבריה, "בפוליטיקה הצרפתית המושחתת מיסודה"

צילום מסך

לסינדי לי, מועמדת לנשיאות צרפת, אין סיכוי לזכות והיא יודעת את זה. לצערה, כדי לעבור את שלב הסינון הראשון, עליה להחתים 500 פוליטיקאים מכהנים וכרגע אין אפילו אחד שתומך בה. זה לא מנע ממנה לצאת לרחוב בלי חולצה ולהפגין נגד השחיתות הפוליטית ובעד שקיפות מלאה, ועל הדרך לנסות להשיג תומכים. לצערה, 30 שוטרים פינו אותה למעצר אחרי שהתבלבלו וחשבו שהיא פעילה פמיניסטית רדיקלית.

לי בת ה-52 היא חשפנית לשעבר וכיום עומדת בראש "מפלגת העונג" כשמודל החיקוי שלה היא צ'יצ'ולינה - כוכבת פורנו שהפכה לחברת פרלמנט באיטליה.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

ארוסת שר האוצר של טראמפ מופיעה בעירום בסצנת סקס בסרט אימה

לכתבה המלאה

בכדי להגשים את חלומה היא יצאה לרחוב בלבוש מינימלי, כשרק פטמותיה מכוסות במדבקות, שוחחה עם בוחרים פוטנציאלים וחילקה להם עלונים. העירום משך המון תשומת לב מעוברי אורח, "אנחנו כאן כדי לדרוש שקיפות כשמדובר בשחיתות, והלבוש שלי מצדיק שקיפות", סיפרה לי לחדשות המקומיות, "אני דוגלת ברווחת הפרט בחברה. יש לשים את התושבים במרכזה של הפוליטיקה". מאמציה להשגת תמיכה נקטעו כששוטרים הגיעו למקום ועצרו אותה כי חשבו שהיא שייכת לתנועת פימן, שחברותיה נוהגות למחות בלבוש מינימלי נגד ניצול נשים.

החשפנית לשעבר השתתפה במחמאות דומות בעבר, אולם כעת כשהיא מועמדת לתפקיד בכיר, רבים הרימו גבה על ההחלטה למחות בעירום. הבחירות לנשיאות צרפת ייערכו ב-23 באפריל 2017. אם אף מועמד לא ישיג 50% מהקולות בסיבוב הראשון, שני המועמדים בעלי מספר הקולות הרב ביותר יתמודדו בסיבוב שני שייערך ב-7 במאי.

המעצר מזווית אחרת:

סינדי לי מציגה את המצע שלה

סינדי לי מוקפת בשוטרים

סינדי לי במחאות קודמות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully