וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה בבית הלבן: הילדים נתקלו באופן בלתי צפוי - בנשיא טראמפ

קבוצת תלמידים שסיירה במקום לא ציפתה להיתקל דווקא בנשיא באחד המסדרונות. אך הוא הפתיע את התלמידים, חיבק אחד מהם - והפציר בהם: "עבדו קשה". אחרי כמה רגעים קצרים של קריאות התרגשות, הוא נעלם מאחורי פרגוד ושב לעיסוקיו

קרדיט וידאו: President Donald Trump speeches&press conference Youtube Channel

קבוצת התלמידים שסיירה בבית הלבן שבוושינגטון, אמנם ידעה שזהו מקום מושבו של הנשיא החדש, דונלד טראמפ, אך לא ציפתה להיתקל בו במקרה באחד המסדרונות. טראמפ קיבל את פניהם של קבוצת המבקרים הראשונה במבנה, לראשונה מאז נכנס לתפקיד בינואר האחרון.

קבוצת התלמידים הנרגשת התרכזה במסדרון בבית הלבן והמתינה מאחורי חבלים, כאשר מאבטחים רבים תחמו את האזור. הם לא ידעו את שעתיד לקרות, אך נשמעו נרגשים במיוחד. לפתע, יצא טראמפ מאחורי פרגוד במסדרון לקול צעקותיהם הנרגשות של המבקרים.

אחד הילדים אף זכה לחיבוק מהנשיא, כאשר טראמפ קרא לו לחצות את החבלים ולהצטרף אליו. הילד נראה נרגש במיוחד מהמעמד ומהקרבה לנשיא, והביט בו ארוכות. "עבדו קשה, עבדו קשה כולכם", אמר טראמפ, שנראה בעצמו מרוגש ומשועשע, לילדים. אחרי כמה רגעים קצרים, נכנס טראמפ מאחורי הפרגוד, נעלם ושב לעיסוקיו. חרף רצונם של המבקרים להופעת "הדרן", טראמפ לא חזר והמבקרים התפזרו.

עוד ידיעות מהעולם בוואלה! NEWS:
דיווח: טראמפ נפגש עם שגריר רוסיה במהלך קמפיין הבחירות
גורמי מודיעין מעריכים: ההדלפה על ה-CIA "גדולה בהרבה ממסמכי סנודן"
ארה"ב: הוואי תגיש עתירה נגד צו ההגירה החדש של טראמפ

טראמפ מפתיע תיירים בבית הלבן. מערכת וואלה! NEWS
"עבדו קשה כולכם". טראמפ והילד בר המזל שזכה לחיבוק/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully