וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבלוז של ביבי" והצו המרוכך של טראמפ: על מה מדברים בעולם?

בעוד עיתוני ארצות הברית עוסקים בצו ההגירה, שלוחתו האמריקנית של "הפייננשל טיימס" הבריטי מתמקדת גם בחקירות נתניהו. הסכסוך בין גרמניה לטורקיה מעסיק את הגרמנים ובכלי התקשורת הערביים עוסקים בהתפתחויות בסוריה

כותרות עיתוני העולם, ובפרט ארצות הברית, עוסקות היום (שלישי) בצו ההגירה החדש והמרוכך שעליו חתם אתמול נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. אך שלוחתו האמריקנית של העיתון הבריטי "פייננשל טיימס" מפנה משערו גם לחקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו בכותרת: "הבלוז של ביבי".

הסכסוך בין גרמניה לטורקיה על רקע ביטול עצרות של תומכי הנשיא רג'פ טייפ ארדואן, לקראת משאל העם על הרחבת סמכויותיו. בגרמניה חיים כ-1.5 מיליון טורקים בעלי זכות הצבעה. ה"המבורגר מורגנפוסט" מעניק את כותרתו ל"טירוף של ארדואן", לאחר שבהמבורג בוטלה הופעתו של שר החוץ הטורקי בעצרת.

"פייננשל טיימס", ארצות הברית/מערכת וואלה!, צילום מסך

באוסטרליה עוסקים היום, יום לפני יום האישה הבינלאומי, במהלך של רשת ABC האוסטרלית, שהחליטה להדיח מגישים גברים בשם השיוויון. בעיתון "דיילי טלגרף" מתחו ביקורת על כל וטענו כי מדובר באקט "פטרוני".

בסין עוסק העיתון "סאות צ'יינה מורנינג פוסט" בהונג קונג והכותרת הראשית בו מפצירה בישות המדינית "לשים את הכלכלה מעל 'פוליטיקת הרחוב'", שלה מתייחסת סין קוראת לדמוקרטיזציה של הונג קונג ועצמאותה מבייג'ינג.

העיתון הערבי היוצא לאור בלונדון, "א-שארק אל-אווסט", עוסק היום בכותרתו בהתפתחויות בסוריה. "א-רקה נצורה ומנבג' מוגנת על ידי ארצות הברית", נכתב בכותרתו הראשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully