וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם נמחץ למוות ע"י אוסף הפורנו שלו? האמת נחשפת

6.3.2017 / 13:10

אחרי שבכל העולם פורסם בהרחבה סיפורו של גבר יפני בודד שמת בדירתו לאחר שנקבר תחת 6 טון של חוברות פורנו, נחשף הסיפור האמיתי שיגרום לכם לצעוק "פייק ניוז"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

בסרטון: סקס פקטור - ריאליטי לאיתור כוכבי פורנו

רק אתמול דיווחנו לכם (יחד עם עוד שלל כלי תקשורת ברחבי העולם, לפחות אנחנו לא לבד) על גופתו של גבר יפני מכור לפורנו בן 50 נמצאה כשהוא קבורה מתחת לערימה של חוברות פורנו במשקל 6 טון. אבל האם זה קרה? אז זהו, שלא, אבל אתם (ואנחנו) לא היחידים שנפלו בפח.

באתר gizmodo מדווחים הבוקר שכל הסיפור, שפורסם לראשונה בדיילי מייל הבריטי, מצוץ מהאצבע. "כמעט שום דבר בכותרות והפרסומים האלה אינו נכון", מסבירים שם, "נראה שהדיילי מייל לקחו מקרה עצוב של מוות ביפן והוסיפו לו שקרים כדי לעשות אותו יותר סנסציוני. ברגע שזה פורסם שם זה הפך לויראלי, ופורסם בכל רחבי העולם".

עוד בנושא
זה לא אמיתי: הקליפ המפוברק ששיגע את האינטרנט
התלהבתם מהסרטונים הוויראליים האלה? מתברר שכולם מזויפים

נמחץ למוות מערימה של פורנו. AsiaWire, צילום מסך
ככה נראתה הדירה בה נמאתה הגופה והפורנו, או לפחות ככה פורסם/צילום מסך, AsiaWire

אז מה באמת קרה? לאחרונה אכן מת אדם בודד בדירתו ביפן וגופתו נמצאה רק לאחר חודש. אפילו היה לו באמת אוסף חוברות פורנו גדול. אבל חוקר מקרי המוות קבע שהוא מת מהתקף לב ולא מהתמוטטות של חוברות הפורנו עליו. איך ניתן לדעת את זה? פשוט - מהתקשורת. זה דווח בניקה סאן היפני ב-28 בפברואר, כשבוע לפני שהמקרה דווח בדיילי מייל.

הדיילי מייל לא קישרו לפרסומים ביפן בכתבה שלם וגם לא מסרו מהיכן השיגו את המידע, ולכן הקורא הממוצע (כמו גם עורך ממוצע באתר חדשות ממוצע) מניח שהמידע הושג על ידי כתבי הדיילי מייל. אולם נראה ששום פרט בכתבה של הדיילי מייל אינו מקורי, למעט עניין 6 הטונות של חוברות הפורנו שתחתן נקבר ומת הגבר.

אולם ב-gizmodo טוענים שזה כלל לא קרה. כן. היה לו אוסף פרונו גדול, אבל אין שום הוכחה או ראייה שהוא מת מנפילה של האוסף עליו או שגופתו שכבה במשך חצי שנה עד שנמצאה. למעשה, בדיווח היפני מציינים במפורש בדיוק את ההיפך - לאחר שהוא חטף התקף לב הוא נפל על אוסף חוברות הפורנו שלו (ולא הן עליו, כפי שפורסם בדיילי מייל).


רק לאחרונה דווח שויקיפדיה הפסיקה להשתמש בדיילי מייל כמקור אמין למידע. ככל הנראה בגלל מקרים שכאלו.

עוד באותו נושא

השמלה הזו מחליפה צבעים בלחיצת כפתור? האמת נחשפת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully