וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם נמחץ למוות מאוסף הפורנו שלו וגופתו נמצאה רק אחרי 6 חודשים

5.3.2017 / 11:25

גבר בודד בן 50 נמצא ללא רוח חיים כשהוא קבור מתחת לערימה של מגזינים פורנוגרפיים במשקל 6 טון. הוא נמצא שישה חודשים לאחר מכן ע"י בעל הדירה שלו

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

בסרטון: סקס פקטור - ריאליטי לאיתור כוכבי פורנו

גופתו של גבר מכור לפורנו בן 50 נמצאה כשהוא קבורה מתחת לערימה של חוברות פורנו במשקל 6 טון. גופת האיש נמצאה רק בסוף השבוע האחרון - שישה חודשים אחרי שהערימה נפלה עליו ומחצה אותו למוות. המסכן נמצא בדירתו ביפן ע"י בעל הדירה שניסה לבדוק מדוע האיש מפגר בתשלומי שכר הדירה שלו.

נמחץ למוות מערימה של פורנו. AsiaWire, צילום מסך
כך נראתה הדירה שלו/צילום מסך, AsiaWire

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

כמה אחוזים מהאינטרנט זה בכלל פורנו?

לכתבה המלאה

בתקשורת היפנית דווח שאנשי הניקיון שנשלחו למקום כדי לפנות את אוסף הפורנו סיפרו שבעל הדירה ביקש מהם לפעול בדיסקרטיות כדי למנוע מבני משפחת המת ושכניו לגלות את סיבת מותו המביכה. למרות הבקשה, אחד מאנשי הניקיון צילם את זירת המוות וחשף פרטים על המוות הטרגי. לדבריו מדובר ביצרן כלי רכב לשעבר שזוהה בשם זוזי, והוא נמצא קבור מתחת לערימה של מגזינים פורנוגרפיים שככל הנראה נפלו עליו בטעות. לטענתו ייתכן שהבחור עבר התקף לב לפני הנפילה או נשאר בחיים אחריה, אך קול זעקותיו לא הצליח לבקוע מעבר לערימות העיתונים שהקיפו אותו.

איש הניקיון סיפר שהבחור ללא ספק היה מכור לפורנו, שכן כל דירתו הייתה מלאה במגזינים, כולל אוספים של העמודים האהובים עליו ממגיזנים ישנים שהשליך לזבל.

  • עוד באותו נושא:
  • פורנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully