וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הזמרת אנני לנוקס חושבת על טראמפ: על מה מדברים בעולם

בעוד שבארצות הברית עוסקים בהאשמות טראמפ נגד אובמה, בבריטניה מותחים ביקורת על דבריה של הזמרת המפורסמת. בינתיים בצרפת, העיתונים עסוקים במאבק הגורלי של פיון להמשיך במרוץ לנשיאות

עיתוני ארצות הברית ממשיכים לעסוק היום (שני) בשערוריית הנשיא דונלד טראמפ החדשה, שאותה הצית בסדרת ציוצים ביום שבת. הפעם, "הניו יורק טיימס" מדווח על כך שהבולשת הפדרלית (FBI) הפצירה במשרד המשפטים להתנער מהאשמות טראמפ כי הנשיא הקודם ברק אובמה צותת לו.

גם "וול סטריט ג'ורנל" מדווח על הפרשה, אך הידיעה הראשית הבאה בעמוד הראשי שלו היא ריצתו מלאת המהמורות של המועמד השמרני פרנסואה פיון לנשיאות צרפת. מועמדותו של פיון, המסובך בפרשת שחיתות שבו נקשרים גם שמות אשתו וילדיו, היא במרכז הסיקור של עיתוני צרפת. כך למשל, העיתון "ליברסיון" מעניק לפיון את כל השער שלו היום, עם הכותרת: "ללא מורא".

"וול סטריט ג'ורנל", ארה"ב/סריקה

העיתונים בבריטניה עסוקים בטראמפ, אך מסיבה אחרת. "אינדיפנדנט" מאשים אותו האשמה תמוהה. "תודה טראמפ, אנני לנוקס (הזמרת) חושבת שהוא 'תורם' לתנועת הנשים", נכתב בכותרת העליונה. בעוד הכותרת הראשית מופנית לסוגיית בריאות בוערת. גם ה"דיילי טלגרף" עוסק בביטוח הבריאות במדינה.

בכותרת הראשית של העיתון "או גלובו" בברזיל חוגגים הן ניצחון בכדורגל והן שיעור אינפלציה הנמוך ביותר מאז שנת 2000. באיטליה מככב ראש הממשלה פאולו ג'נטילוני, שנשא אמש נאום גורלי. "אל אחבאר" המצרי מדווח כי צבא ארצות הברית מתגבר כוחות בפרברי חלב וכן על הפוליטיקה בלבנון. "מפלגת אל-תיאר הלבנונית: לא יהיה איזון בלי הסכמה על חוק בחירות חדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully