וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בלוד: בן 50 נדקר למוות בקטטה בדירה בעיר; בעל הבית נעצר

5.3.2017 / 21:44

צוות מד"א שהגיע לזירה נאלץ לקבוע את מותו של האיש, ושוטרים ממחוז השפלה פתחו בחקירת הרצח. בקרבת הבניין שברחוב רגבים נעצר בעל הדירה, בן 61, ונבדקת מעורבותו באירוע. המשטרה תבקש להטיל על האירוע צו איסור פרסום

צילום: מד"א תיעוד מבצעי

גבר כבן 50 נדקר הערב (ראשון) למוות במהלך קטטה שפרצה בדירה ברחוב רגבים בלוד. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו לזירה, מצאו את הגבר עם דקירה בפלג גופו העליון, ונאלצו לקבוע את מותו במקום. שוטרים ממחוז השפלה שהוזעקו לבניין פתחו בחקירת נסיבות הרצח. בקרבת הבית נעצר בעל הדירה, בן 61, ונבדקת מעורבותו באירוע. המשטרה מתכוונת לבקש להטיל על האירוע צו איסור פרסום.

"כשנכנסנו לדירה ראינו גבר כבן 50, מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פציעה מדממת בפלג גופו העליון", סיפר חובש רפואת חירום במגן דוד אדום רמי מאושר. "ביצענו בו כמה בדיקות רפואיות וניסינו להעניק לו טיפול רפואי אבל הוא היה ללא רוח חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

ביום שישי נפצעו באורח קשה שני גברים בני 21 ו-40 בקטטה שפרצה בשדרות הרצל ברמלה. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לשני הפצועים טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב כשהם סובלים מפצעי דקירה בגפיים. מהמשטרה נמסר כי כוחות הגיעו למקום האירוע, בשדרות הרצל פינת רחוב ביאליק בעיר, עם קבלת הדיווח על הקטטה.

לקריאה נוספת:
"שילם מחיר בקרב קהילתו - לא כמו דרעי": הרב מצגר ערער על גזר דינו
סיוע מפינטו ברכישת דירה ובוויזה לארה"ב: ניצב בדימוס ארביב מואשם במרמה
אגרופים, סטירות ואיומים: אישום נגד מתעללי הקשישים בבית האבות בחיפה

(עדכון ראשון: 20:50)

אמבולנס בזירת קטטה בלוד בה נרצח איש כבן 50 , 5 במרץ 2017. מד"א
זירת האירוע/מד"א
אמבולנס בזירת קטטה בלוד בה נרצח איש כבן 50 , 5 במרץ 2017. מד"א
דימם בפלג גופו העליון/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully