וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: גבר מכה נמרצות בליין במועדון שהטריד את בת זוגו

שלומי גבאי

3.3.2017 / 7:58

תושב נתניה נידון לחצי שנת מאסר על תנאי בגין תקיפה במסגרת הסדר טיעון, לאחר שצולם במצלמות אבטחה במועדון בעיר במהלך התקרית לפני כשנה. עורך דינו של התוקף על הקורבן: "צדיק הוא בטח לא"

צלמים זמניים מורשים

תושב נתניה שהיכה אדם שהטריד את בת זוגו במועדון בנתניה בערב יום העצמאות בשנה שעברה נידון השבוע לשישה חודשי מאסר על תנאי, במסגרת הסדר טיעון. בתקרית שתועדה במצלמות האבטחה במועדון נראה גבר הניגש אל שתי נשים ומטריד אותן באופן בוטה. בשלב זה ניגש אליו בן הזוג של אחת הנשים, תושב העיר בן 41 המוכר למשטרה כחבר בארגון פשע גדול, ודרש ממנו בתקיפות להפסיק.

לאחר שסירב הגבר לעשות כן, תקף אותו בן הזוג והחל להלום בו בחוזקה בפניו. אחרי שהפילו לרצפה אף בעט בו. קורבן התקיפה פונה לבית החולים לניאדו בעיר. לאחר שקיבל טיפול ראשוני בבית החולים הוחלט לאשפזו, אך הוא נמלט ממיטתו ולא השאיר את פרטיו ולמעשה זהותו לא התגלתה עד היום.

עוד בוואלה! NEWS:
"טיל מול טיל": חמאס מאיים והדרך להסלמה מתקצרת
מזג אוויר אביבי בסוף השבוע: היום קר וגשום - מחר שמשי וחם
ההקלטה של כבל חושפת: "יחימוביץ' מחויבת לתמוך בי בבחירות ליו"ר המפלגה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוקרי המשטרה עצרו את התוקף כעבור זמן קצר. תיעוד התקיפה במצלמות האבטחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חוקרי המשטרה שהוזעקו למועדון אספו את סרטוני מצלמות האבטחה, שבהם נראית בבירור התקיפה, וזמן קצר לאחר מכן עצרו את התוקף. בחקירתו טען כי הקורבן האלמוני הטריד את בת זוגו ואת חברתה ומשסירב להפסיק פקעה סבלנותו והוא היכה אותו.

מעצרו של התוקף הוארך בבית המשפט וכעבור זמן קצר גובש נגדו כתב אישום בגין עבירת תקיפה הגורמת חבלה חמורה. המשטרה אף ביקשה להשאירו במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, אולם הוא שוחרר לחלופת מעצר ומשפטו המשיך להתנהל.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התוקף הודה במסגרת הסדר הטיעון בעבירה מופחתת. תיעוד התקיפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסדר הטיעון שנחתם השבוע, עשרה חודשים לאחר התקרית, אומץ בידי שופט בית משפט השלום בנתניה עמית פרייז, ובמסגרתו הורשע התוקף על פי הודאתו בעבירה של תקיפה סתם. בשל הודאתו הוא נידון לשישה חודשי מאסר על תנאי למשך תקופה של שלוש שנים. בנוסף הושתה עליו התחייבות כספית בסך 5,000 שקל למשך אותה תקופה, על מנת שלא יבצע עבירה דומה.

עו"ד שי לוי, סנגורו של התוקף, מסר: "הקורבן, או מי שנקרא בתיק 'נפגע העבירה' פגע, הטריד והשפיל נשים באופן ברוטלי במועדון מבלים בערב יום העצמאות. כשבחר לפגוע גם בזוגתו של הנאשם שאני ייצגתי הוא הוכה, כפי שהדברים נראים בסרטון. צדיק הוא בטח לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully