וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת המטענים: ממצאים הקשורים לאחד החשודים נמצאו בכל הזירות

2.3.2017 / 17:10

חוקר המשטרה חשף בדיון בהארכת מעצרם של החשודים בפרשה כי נאספו ראיות הקושרות את בן דוד למטענים ברכבי מרגלית צנעני, מאיר שמיר וקובי מוסא. לוואלה! NEWS נודע כי אבנר הררי דרש ממנהל תחנת הרדיו שבה משדרת צנעני כי תשמיע את שיריו. מעצרם של השניים הוארך בשבעה ימים

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

(הררי במהלך הדיון הקודם בהארכת מעצרו, בשבוע שעבר)

המשטרה חשפה היום (חמישי) במהלך דיון הארכת המעצר של אבנר הררי ואבישי בן דוד מידע חדש הנוגע לחקירת החשד המיוחס להם כי פעלו להניח מטענים מתחת לרכביהם של איש העסקים מאיר שמיר, הזמרת מרגלית צנעני ושחקן הכדורגל קובי מוסא. במהלך הדיון בבית משפט השלום בתל אביב בפני השופטת רונית פוזננסקי-כץ הוארך מעצרם של השניים בשבעה ימים.

חוקר המשטרה רס"ב מאיר עמוס, מהיחידה המרכזית (ימ"ר) של משטרת תל אביב, אמר במהלך הדיון כי נאספו ממצאים פורנזיים הקשורים לבן דוד בכל ארבע הזירות – מחוץ לביתו של מוסא ברמת השרון בחודש שעבר, מחוץ למסעדה בה סעדה צנעני באזור בינואר וכן בשתי הזירות מחוץ לביתו ולמשרדו של שמיר בתל אביב בדצמבר.

לקריאה נוספת:
פרשת המטענים: המשטרה חושדת שהחוליה התכוונה לפגוע באנשים נוספים
"לא ידעתי": רעייתו של החשוד המרכזי בפרשת המטענים נעצרה
החשוד ש"זימר" והמטענים שהוחבאו: כך נחשף מחסן הנשק בבניין המגורים

הוארך מעצרם של שני החשודים בפרשת המטענים- אבישי בן דוד ואבנר הררי. ניב אהרונסון
דרש להשמיע את שיריו בתכניתה של צנעני. הררי, במהלך הארכת מעצרו בשבוע שעבר/ניב אהרונסון

עוד סיפר עמוס כי במהלך החקירה התברר כי הררי שוחח בטלפון עם המנכ"ל והבעלים של תחנת רדיו 91 FM אבי בן בסט. לוואלה! NEWS נודע כי הררי דרש להשמיע את שיריו בתכנית שמגישה צנעני בתחנה. במשטרה סבורים כי הדבר מצביע על מניע של הררי להנחת המטען מתחת לרכבה.

סנגורו של הררי, עו"ד איתן סבג, טען במהלך הדיון כי המשטרה לא הטיחה בפני מרשו את המניע למעשים, אלא רק טענה שיש לה הקלטה של שיחת טלפון בין הררי לבין מנכ"ל תחנת הרדיו, בן בסט. השופטת פוזננסקי-כץ קבעה כי החשד הסביר נגד החשודים התחזק ואף אמרה כי העובדה שהם שומרים על זכות השתיקה מעכבת את המשך החקירה.

בתום הדיון שוחררו שני החשודים הנוספים בפרשה, אשתו של בן דוד, קטרין, ואחיה, דוד כהן. השניים שוחררו למעצר בית בתנאים מגבילים. השופטת קבעה כי השניים ישוחררו בערבויות בסך של כ-6,500 שקל ונאסר עליהם ליצור קשר עם גורמים הקשורים בחקירה.

החל הדיון בהארכת מעצרו של החשוד בהנחת מטענים ברכביהם של שלושה ידוענים. ניב אהרונסון
ממצאים הקשורים אליו נמצאו בכל הזירות. בן דוד, במהלך הארכת מעצרו בשבוע שעבר/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully