וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומת מותם של החזירים הנדירים שיודעים לשחות

4.3.2017 / 6:40

אי החזירים בבהאמה הפך לאהוב במיוחד בזכות דייריו: עשרות חזירים אשר שוחים להנאתם במים הקרירים, לצד התיירים הנלהבים. אלא שמסיבות לא ברורות, מספר חזירים מצאו את מותם וכעת נותרו על האי 15 בלבד. התעלומה שמשגעת את הקריביים

INSTGRAM

בסרטון - השחקנית בלה ת'ורן באי החזירים

באי החזירים, חלק מאיי בהאמה, אין כלל בני אדם. מלבד כמה עשרות חזירים, חתולים ועזים, אין לאי ממש מה להציע. למרות זאת, הוא הפך למפורסם, ולמוקד עלייה (או שחייה) לרגל לתיירים רבים וביניהם גם לא מעט מפורסמים (כולל דונלד טראמפ הבן, איימי שומר, בלה ת'ורן ועוד). הסיבה לכך היא מעט מוזרה. עשרות החזירים החיים על האי אינם חזירים רגילים. מדובר בחזירים היחידים בעולם אשר שוחים להנאתם במימי הים.

בלה תו'רן באי החזירים. צילום מסך
גם היא הייתה שם. השחקנית בלה ת'ורן/צילום מסך

עוד בנושא

עד היום, לא ברור כיצד אותם חזירים הגיעו אל האי, כשקיימות כמה סברות. הראשונה טוענת כי החזירים הובאו אל האי על ידי מלחים, שתכננו לאכול אותם כשיחזרו לאי שוב, אך הם מעולם לא חזרו, ואותם חזירים נאלצו לשרוד בכוחות עצמם. התיאוריה השנייה טוענת שהחזירים הינם ניצולי ספינה שטבעה בסמוך לאי. השלישית טוענת כי החזירים שחו מהאי איון הסמוך ואילו הרביעית טוענת שהחזירים הובאו במיוחד אל האי כדי שימשכו תיירים.

איימי שומר באי החזירים. INSTGRAM, צילום מסך
איימי שומר וחזיר/צילום מסך, INSTGRAM

אלא שבאופן מפתיע למדי, לא הכול ורוד באי החזירים. לאחרונה נמצאו שבעה חזירים מתים (כשליש מכמות החזירים על האי) כשאיש לא יודע את הסיבה למוות. כעת, על פי ההערכות, 15 חזירים בלבד נותרו על האי הנושא את שמם.

"יכול להיות שמדובר בתאונה מצערת, ושאותם חזירים אכלו בטעות משהו רעיל", נמסר מהארגון האחראי על החזירים באי. "יכול גם להיות שמדובר במעשה אדם, אף על פי שקשה לי להאמין שמישהו יעשה משהו כל כך נורא לחיות כל כך אהובות".

בנוסף, נטען, כי לא מעט תיירים שהגיעו אל האי השקו את החזירים באלכוהול והאכילו אותם במזון שאינו בריא עבורם: "נתקלנו כבר בתיירים שהשקו את החזירים בבירות ורום, הם רכבו עליהם והשתוללו איתם".

דונלד טראמפ ג'וניור ואשתו ונסה. instagram, צילום מסך
דונלד טראמפ ג'וניור ומשפחתו/צילום מסך, instagram
חזירים שוחים אי החזירים. instagram, צילום מסך
החזירים בפעולה/צילום מסך, instagram

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully