וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ הודה לאלמנת הלוחם שנהרג - כל הקונגרס קם על רגליו. צפו

1.3.2017 / 8:55

במהלך נאומו הראשון בקונגרס, סיפק נשיא ארה"ב רגע מרגש כאשר שיבח את לוחם "אריות הים" שנהרג בתימן, במבצע הצבאי הראשון שאישר מאז נכנס לתפקידו. הקהל קם על רגליו ומחא כפיים במשך זמן רב והאלמנה לא הצליחה להסתיר את הדמעות. "ריאן היה גיבור מלחמה"

רויטרס

מחווה מרגשת נרשמה הלילה (רביעי) בנאומו הראשון של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בקונגרס, כאשר בין הקהל נמצאה גם אלמנתו של חייל שנהרג במבצע בתימן בחודש שעבר. קארין אוונס, אלמנתו של איש "אריות הים" ריאן אוונס שנהרג בפשיטה נגד כוח אל-קאעדה במבצע הצבאי הראשון שאישר טראמפ, ישבה לצדה של איוונקה טראמפ ופרצה בבכי כשכל הנוכחים קמו על רגליהם ומחאו כפיים לזכרו של הלוחם.

טראמפ הודיע בנאומו כי יגדיל את הסיוע לוותיקי הצבא. "הם שירתו אותנו ועתה עלינו לשרת אותם", אמר. לאחר מכן התייחס לאוונס: "ראין היה גיבור מלחמה שלחם בטרור למען ביטחון המולדת, דיברתי עם הגנרלים שלנו שאמרו, ואני מצטט: 'ריאן היה חלק מהצלחה גדולה, וסיפק מודיעין חיוני שיוביל בעתיד לניצחונות נגד האויב'". האלמנה נשאה את מבטה מעלה בדמעות ומחיאות הכפיים נמשכו זמן רב. "ריאן מסתכל עכשיו מלמעלה, את יודעת את זה, המורשת שלו תישאר לנצח", הוסיף הנשיא.

עוד בוואלה! NEWS:
אסד שוב ניצל: רוסיה וסין מנעו הטלת סנקציות על משטרו
תיעוד: צלף משטרתי ירה בשוגג בזמן נאומו של נשיא צרפת
ראש עיריית פילדלפיה לוואלה! NEWS: "חש גועל מהשחתת בית הקברות היהודי"

אלמנתו של חייל הנחתים שנהרג בתימן לצד איוונקה טראמפ במהלך נאומו הראשון של טראמפ כנשיא. רויטרס, רויטרס
"ריאן מסתכל מלמעלה". איוונקה טראמפ לצד אלמנתו של אוונס, הלילה/רויטרס, רויטרס

המבצע שבו נהרג אוונס זכה לביקורת רבה והוגדר ככישלון בידי רבים. הכוחות האמריקניים שנחתו במרכז תימן ספגו אש כבדה מצד כוח גדול מהמצופה של שלוחת אל-קאעדה בחצי האי ערב, הנחשבת לזרוע המסוכנת ביותר של הארגון הקיצוני. עם תום הקרב, התברר כי אוונס נהרג לצד 16 אזרחים מקומיים, שמונה נשים ושמונה ילדים. שלושה לוחמים נוספים ביחידת "אריות הים" נפצעו. אביו של אוונס סירב לפגוש את הנשיא טראמפ והביע את כעסו על אישור המבצע. "למה היה צריך את המבצע המטופש הזה כשהממשל היה בקושי בן שבוע?", שאל האב השכול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בנאום ראשון בקונגרס, 1 במרץ 2017. רויטרס, רויטרס
הודיע כי יגדיל את הסיוע לוותיקי הצבא. טראמפ, הלילה/רויטרס, רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully