וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיסול שהחזיר את אלכסנדר לאוטין ליום שבו איבד את אשתו: "זה טרור"

28.2.2017 / 14:10

חיסולו של אביחי ועקנין אמש, בטיילת בבת ים, השיב את אלמנה של מרגריטה לאוטין ליום שבו נגדעו חייה מאחר שנקלעה לזירת ירי בין עבריינים. "הפצע נפתח מחדש. זה לא החיסול הראשון - ובטח לא האחרון"

צילום: יותם רונן, עריכה: שמרית גולדשטיין

אלכסנדר לאוטין, אלמנה של מרגריטה לאוטין שנורתה למוות ב-2008 בטיילת בבת ים במסגרת סכסוך בין עבריינים, נזכר אמש (שני) ביום שבו איבד את אשתו, בעקבות החיסול שהתרחש גם הפעם בבת ים. אתמול היה זה אביחי ועקנין שנורה, צעיר בן 27 מאשדוד, ששימש נהגו ומאבטחו של העבריין קובי אמסלם. "בכל פעם שקורה אירוע דומה, גם אחרי כמעט עשור, הפצע נפתח מחדש", אמר לוואלה! NEWS.

"לא פעם אמרתי את זה, זה לא החיסול הראשון ובטח לא האחרון. עד שלא יתייחסו לחיסולים בעולם התחתון כמו שמתייחסים לטרור, הפושעים ימשיכו לעשות מה שהם רוצים כשהם מאיימים ופוגעים בחפים פשע. אז זאת הייתה אשתי, מחר זה יכול להיות מישהו אחר", אמר.

מרגריטה לאוטין שנרצחה בבת ים עם משפחתה דקות לפני הרצח. הארץ מוטי קמחי
מרגריטה ואלכסנדר, דקות לפני הירי ב-2008/הארץ מוטי קמחי

אלכסנדר ומרגריטה הגיעו באותו היום לחוף בבת ים, שם נהגו לבלות עם ילדיהם. לקראת השעה 19:00 נשמעו יריות, ובעדותו סיפר לאוטין שראה איש חבוש בקסדה רץ בחוף ויורה לכל הכיוונים. בתחילה הוא חשב שמדובר באירוע טרור, וכשהירי פסק, שמע את אשתו זועקת לו שהיורה פגע בה והיא מדממת. כשהשכיב אותה על החול וניסה לעזור לה, זעק לעזרה, אך מרגריטה, אז בת 31, מתה מפצעיה.

העבריינים המעורבים היו אז רונן בן עדי ושמעון סבח, שהואשמו גם בקשירת קשר לביצוע רצח וניסיון לרצח של רמי אמירה ומוטי חסין ששהו בחוף באותה עת. ב-2010 גזר בית המשפט המחוזי בתל אביב מאסר עולם על בן עדי. על הנאשם השני, סבח, שהורשע רק בעבירות של קשירת קשר לביצוע פשע וסיוע לאחר מעשה, נגזרו שבע שנות מאסר.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מאבטחו של  עבריין נורה הערב בבת ים ברחוב בן גוריון, 27 בפברואר 2017. מד"א
זירת הירי בבת ים, אמש/מד"א

גם ועקנין נורה אמש על ידי אופנוען חולף בטיילת. צוותי מגן דוד אדום ביצעו בו פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו בזירה והעבריין נמלט מזירת הירי. מחקירה ראשונית עולה כי המתנקש נצמד למכונית סקודה שבה נהג הנרצח, וירה לעברו מספר רב של קליעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully