וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: כלב ים שמחבק בובה של כלב ים כבש את הרשת

28.2.2017 / 13:35

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

כמאה שוטרי מג"ב החלו הבוקר (שלישי) לפנות את המתבצרים בהתנחלות עפרה, במסגרת פינוי תשעת הבתים שנבנו על קרקע פלסטינית פרטים של הכפר הסמוך עין יברוד. שלושה בתים פונו בינתיים, ומאות פעילים התבצרו במקום משעות הבוקר, קרעו את שלטי מפלגות הליכוד והבית היהודי והתנגדו פסיבית לפינוי.

חמישה שוטרי מג"ב נפצעו קל במהלך הפינוי וטופלו במקום. שניים מהם ננשכו על ידי הפעילים ושלושה נוספות נחבלו בפלג גופם העליון מדחיפות. שני צעירים נעצרו לאחר שהתעמתו עם השוטרים. כמו כן, אחת משוטרות מג"ב שהחלה לבכות בזירה לאור הפינוי הוצאה מהאזור על ידי חבריה ליחידה, אף שלא סירבה פקודה באופן רשמי.

מבקר המדינה יוסף שפירא יפרסם היום חלקים נוספים מהדוח על מבצע "צוק איתן", הנוגעים לתהליכי קבלת ההחלטות בקבינט הנוגעים להתמודדות עם איום המנהרות. אנחנו נהיה במשדר מיוחד כאן בוואלה! NEWS החל מהשעה 15:45.

תחנת הרכבת תל אביב השלום תיסגר למשך חמישה ימים בלילה שבין ראשון לשני שבתחילת השבוע הבא - כך נמסר היום מרכבת ישראל. זאת עקב עבודות הרכבת הקלה בגוש דן.

כלב ים המתגורר בשמורת טבע במחוז הוקאידו ביפן ומשמש כאטרקציה העיקרית לתיירים, קיבל במתנה מצוות השמורה בובת כלב ים. התמונות החמודות שותפו עשרות אלפי פעמים ברשתות החברתיות, ולא קשה להבין מדוע.

תחזית מזג האוויר: היום ללא שינוי במידות החום וייתכן טפטוף. מחר - התקררות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully