וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גשם גשם מטפטף" גם בכנסת: המורה מטייבה זכתה לכבוד במליאה

27.2.2017 / 20:40

ח"כ גליק עלה לנאום במסגרת יום הדיונים וציטט את מילות השיר שזכה להצלחה ברשתות החברתיות. "הייתי מציע הוקרה לגברת הזו, ולא לצחוק ממנה, להפך - לעודד ולכבד אותה". קודם לכן הוביל הח"כ את השירה בישיבת סיעת הליכוד

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: ורד לידני

המורה ג'יהאן ג'אבר מטייבה זכתה לתהילה ברשתות החברתיות בשבוע האחרון כששרה את השיר "גשם גשם מטפטף" בליווי דרבוקה, במסגרת שיעור עברית בבית ספר ערבי. אך גם היא לא האמינה שהשיר הקליט יגיע למליאת הכנסת. ח"כ יהודה גליק (הליכוד) ניצל היום (שני) את הנאומים בני הדקה במליאה כדי להזכיר את השיר ולבקש מהכנסת להוקיר אותה על פועלה.

"בשבוע האחרון התפרסם שיר: 'גשם גשם מטפטף, גשם גשם איזה כיף, לי קנו מעיל חדש ואותו היום אלבש'", ציטט גליק את מילות השיר במליאה. "לצערי הרשת חגגה ועשתה צחוק ממורה ערבייה וחבל. נדמה לי שהכנסת צריכה להוקיר את האישה הזאת שפעלה במשך קרוב ל-20 שנה לשילוב הילדים הערבים באמצעות לימוד השפה העברית ובעזרת השם כולנו נשתלב, יהודים וערבים, ונלמד לחיות יחד. אנחנו מחויבים לעודד את שיתוף הפעולה. הייתי מציע הוקרה לגברת הזו, ג'יהאן ג'אבר, שמגיע לה כל הכבוד, ולא לעשות צחוק ממנה. להפך, לעודד ולכבד אותה".

מוקדם יותר, בישיבת סיעת הליכוד, המתינו השרים וחברי הכנסת במפלגה להגעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. האחרון איחר ביותר מ-30 דקות, וח"כ גליק ניצל את ההזדמנות לשיר "משנכנס אדר מרבין בשמחה". הוא אמר בציניות כי "נתניהו אמר לי שאם לא נשיר, הוא לא ייכנס". הח"כים הצטרפו אליו ובשלב מסוים הציע ח"כ אמיר אוחנה לשיר את "גשם גשם מטפטף", והנוכחים פרצו בצחוק.

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו: "בניגוד למבקר המדינה - אני מגבה את המערכת הצבאית"
סערה פוליטית עקב חשיפת וואלה! NEWS: אסור לרב לוינשטיין לחזור לצה"ל
שרה נתניהו לבית המשפט: "לא מסוגלת לשתות 3 בקבוקי שמפניה ביום"

ח"כ יהודה גליק באירוע שדולת התנ"ך בכנסת. 31 בינואר 2017. יוני ריקנר
"הכנסת צריכה להוקיר את האישה הזאת". ח"כ גליק/יוני ריקנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully