וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | דגים מלוחים ותחפושות: נפתח הפסטיבל בדאנקירק

27.2.2017 / 10:30

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

רקטה נפלה הלילה (שני) בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. מצה"ל נמסר כי לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. אזעקת צבע אדום לא הופעלה כיוון שהשיגור בוצע לעבר שטח פתוח. מדובר בשיגור הרביעי במהלך החודש האחרון.

שתי רקטות שנורו לעבר ישראל מחצי האי סיני בשבוע שעבר התפוצצו בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. השיגורים הגיעו פחות מיממה לאחר שבהודעה רשמית של ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) בסיני, האשים הארגון הסוני את ישראל בהריגת חמישה מאנשיו בתקיפה אווירית. מאוחר יותר לקח הארגון אחריות על הירי.

17 תינוקות המאושפזים בפגייה בבית החולים איכילוב שבתל אביב נדבקו בימים האחרונים בחיידק מעיים. הם בודדו משאר התינוקות במחלקה. הוריהם עודכנו והודעה נמסרה גם למשרד הבריאות.

דרמה בטקס פרסי האוסקר: הסרט "אור ירח" זכה הבוקר בפרס הסרט הטוב ביותר. זאת לאחר שבתחילה הודיעו המנחים על זכייתו של הסרט "לה לה לנד" בפרס, אך כעבור זמן קצר התברר כי נעשתה טעות והוכרז הסרט הזוכה החדש.

עשרות אלפי בני אדם לבושים בתלבושות מסורתיות הגיעו לעיר דאנקירק לפסטיבל המחוז השנתי המתקיים בעיר. במסגרת הפסטיבל זורק ראש העיר דגים מלוחים לחוגגים ממרפסת בניין הבלפרי העתיק. בסה"כ חולקו לחוגגים 450 קילוגרמים של דגים מלוחים.

תחזית מזג האוויר: היום הטמפרטורות יוסיפו להיות גבוהות מהרגיל לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully