וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: הר געש התפרץ בגואטמלה, חשש שאפר יגיע לבירה

26.2.2017 / 17:14

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מעריב

בשל עימות בוועדת השרים לחקיקה, בין יו"ר הקואליציה דוד ביטן ושרת המשפטים איילת שקד, הטיל היום (ראשון) השר יריב לוין וטו על כל ההצעות שהקואליציה נטתה לתמוך בהן. הדיון בהצעות, בהן גם הארכת חופשת הלידה, נדחה.

שר הבריאות יעקב ליצמן הודיע היום לראש הממשלה בנימין נתניהו כי החל מ-5 במרץ לא יטופלו פצועים סורים בישראל, אלא אם מדובר בסכנת חיים מידית. זאת, בשל אי תקצוב בתי החולים בצפון עבור הטיפול.

בית משפט השלום בבאר שבע דן היום בטיעונים לעונשו של סגן מפכ"ל המשטרה לשעבר ניסים מור, שהורשע בחודש ספטמבר האחרון בהטרדה מינית, מרמה והפרת אמונים. סנגורו של מור, עו"ד מיכה גבאי, ביקש לבטל את ההרשעה ולהביא לכך שמור יבצע רק עבודות שירות לתועלת הציבור. נציגי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) טענו להרשעה פלילית, ודרשו עונש מאסר בפועל שיומר לשישה חודשי עבודות שירות.

בדיון העידו ארבעה עדים מטעמו של מור, ובהם המפכ"ל לשעבר, שלמה אהרונישקי. הסמפכ"ל, ניסים מור, ניצל את זכות המילה האחרונה, ופנה בדברים לבית המשפט: "אני כשלתי ברגעים של חולשה אנושית. לא הייתה בהם שום כוונה ושום זדון לפגוע בנשים וברגשות שלהם. אני מתנצל על כך מעומק הלב. אני רוצה להתנצל בפני הבנות, בני המשפחה שלהם, השוטרים, המתנדבים, המשפחות השכולות וכל מי שאכזבתי אותו. מהרגע הראשון שיתפתי פעולה עם מח"ש. לא כבשתי את הגרסה אפילו פעם אחת".

אחד מבין שלושת הרי הגעש בגואטמלה התפרץ בסוף השבוע בפעם השנייה השנה. ההתפרצות גרמה לאפר רב שהגיע אל הכפרים הסמוכים, ובאזור חוששים שהוא יגיע גם לבירה גואטמלה סיטי.

תחזית מזג האוויר: מחר הטמפרטורות יוסיפו להיות גבוהות מהרגיל לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully