וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן מחפש דובר: יועץ התקשורת שלו עובר לקק"ל

23.2.2017 / 17:33

צחי משה, יועץ התקשורת של אביגדור ליברמן בשמונה השנים האחרונות, יעזוב כדי לנהל את מערך ההסברה של קק"ל לאחר שיימצא לו מחליף – כך נודע לוואלה! NEWS. מדובר בתפקיד חדש, שנוצר על רקע הביקורת הקשה על חוסר השקיפות בארגון

שר הביטחון אביגדור ליברמן, ישיבת ממשלה, 22 בינואר 2017. פול צלמים
צילום: אלכס קולומויסקי, מערכת וואלה! NEWS
מחפש דובר. ליברמן/מערכת וואלה! NEWS, פול צלמים צילום: אלכס קולומויסקי

דובר שר הביטחון, צחי משה, יעבור לנהל את מערך ההסברה של קק"ל - כך נודע לוואלה! NEWS. משה שימש יועץ התקשורת של השר אביגדור ליברמן בשמונה השנים האחרונות ולאחרונה זכה במכרז לניהול מערך ההסברה של קק"ל. הוא יעזוב לאחר שיימצא המועמד להחליפו בתפקיד יועץ התקשורת של שר הביטחון.

משה מלווה את ליברמן מאז 2009 ושימש יועץ התקשורת שלו בהיותו שר החוץ, יו"ר ועדת החוץ והביטחון, בשבתו באופוזיציה והיום כשר הביטחון. הוא החל את עבודתו בכנסת בשנת 1996 כדובר מפלגת צומת ובהמשך היה דובר סגן שר החינוך מודי זנדברג. לאחר מכן עבד במשך שש שנים כיועץ התקשורת של יו"ר שינוי טומי לפיד בהיותו שר המשפטים. לאחר פרישתו של לפיד מן החיים הפוליטיים המשיך משה ללוות את שרי המשפטים חיים רמון ודניאל פרידמן.

התפקיד שאליו יעבור משה הוא תפקיד חדש שנועד להגביר את המודעות הציבורית לפעילותה של קק"ל. זאת, על רקע שורה של פרסומים וביקורת פוליטית קשה על חוסר השקיפות בארגון.

עוד בוואלה! NEWS:
חיל האוויר יירט כלי טיס לא מאויש של חמאס שהגיע מעזה
מרתון תל אביב: אילו כבישים ייחסמו והיכן תיאסר החניה?
יועצת נתניהו הודתה: העברתי מסרים מטעמו ל"ישראל היום" סביב החוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully