וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: קוסם שיכור טיפס לגובה של שבעה מטרים - והתרסק לקרקע

23.2.2017 / 15:27

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (חמישי) ארבע שנות מאסר וחצי על הרב הראשי לישראל לשעבר יונה מצגר שהורשע בעבירת שוחד בהיקף של חמישה מיליון שקלים. השופט משה יועד הכהן דחה את הסדר הטיעון, והחמיר את עונשו של מצגר בשנה יותר, שנקנס גם בסך חמישה מיליון שקל. פרקליטיו הודיעו כי יערערו על ההחלטה. מצגר אמור להתחיל לרצות את עונשו ב-3 במאי.

השופט כינה את מעשיו של מצגר "מיזם עסקי מסואב". לדבריו, העונש שנקבע בהסדר הטיעון "לא משרת את האינטרס הציבורי". הוא מתח ביקורת על הפרקליטות: "גם כאשר סבורה המאשימה כי ההסדר ראוי, עליה לבחון אם הוא משרת את האינטרס הציבורי ואם הוא מעביר את המסר לציבור".

מאות פרו-פלסטיניים הפגינו הבוקר נגד ראש הממשלה נתניהו בזמן ביקורו באוסטרליה. "מגעיל לראות את מנהיגינו מגלגלים את השטיח האדום עבור פושע מלחמה", טען אחד המפגינים.

כוחות הביטחון של עיראק השתלטו היום על שדה התעופה של מוסול והדפו משם את פעילי דאעש. המתקפה על השדה החלה הבוקר, עם הסתערות הכוחות על השדה ועל בסיס צבאי סמוך.

הקוסם ארון ג'ונס החליט לטפס על תקרה בגובה של שבעה מטרים ללא חבל בטחון וללא כל עזרים למעט שתי ידיו, במהלך ועידת קוסמים גדולה שנערכה בבריטניה. ג'ונס, שככל הנראה היה שיכור, נפל לקרקע ואושפז בבית החולים. מוועידת הקוסמים נמסר כי הוא יוחרם למשך כל חייו.

תחזית מזג האוויר: מחר יהיה נאה ותחול עלייה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully