וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה ממשיך לאיים: "על ישראל לספור עד מיליון לפני שתצא למלחמה"

מזכ"ל ארגון חיזבאללה התראיין לסוכנות ידיעות איראנית והתייחס לאיומי ישראל בהרס התשתיות בלבנון במקרה של מלחמה: "לא נציית לקווים אדומים". מנהיג הארגון השיעי האשים את ישראל בסוע לכוחת דאעש הפועלים בסוריה

עריכה: יוסי אלטר

(בווידאו: נסראללה בנאום לציון המהפכה באיראן, בשבוע שעבר)

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה אמר הלילה (שלישי) כי "על ישראל לספור עד מיליון לפני שתצא למלחמה בלבנון". בראיון לסוכנות ידיעות איראנית אמר המנהיג השיעי כי ארגונו מוכן לכל תרחיש, אך הוא נמצא בעמדות הגנה. "נוכח איומיה של ישראל להשמיד תשתיות בלבנון, לא נציית לקווים אדומים, בעיקר ביחס למכל האמוניה בחיפה ולכור הגרעיני בדימונה", אמר.

בנוסף, האשים נסראללה את ישראל בסיוע לארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) באמצעות משלוחי נשק וסיוע אווירי. עם זאת, בהתייחסו למצב בסוריה אמר כי "מצבנו בשטח מעולם לא היה טוב יותר".

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי התפטרות פלין: טראמפ בחר ביועץ לביטחון לאומי חדש
גם מול הטרור המתמשך: כך הצליחו בצה"ל למנוע פרשת אזריה נוספת
אלפים מוחים נגד טראמפ ברחבי ארה"ב: "לא הנשיא שלי"

נסראללה מאיים: "בידינו רשימה עם מתקני הגרעין של ישראל". מערכת וואלה! NEWS
"המצב בסוריה מעולם לא היה טוב יותר". נסראללה/מערכת וואלה! NEWS

זו הפעם השנייה בתקופה האחרונה שבה מאיים נסראללה באופן ישיר על אתרים אסטרטגיים בישראל. בשבוע שעבר אמר כי "בכוחנו לאיים על כל חלק בישראל". בנאום משודר לציון יום השנה למהפכה האסלאמית באיראן, התייחס להחלטה על ריקון מכל האמוניה בחיפה, בין היתר בשל האיום הביטחוני שבפגיעת טילים במהלך לחימה, וקרא: "אני מציע לאויב הישראלי לא רק לרוקן את מכל האמוניה, אלא גם לפרק את הכור בדימונה".

"יש כאלה שרואים בריקון מכל האמוניה סימן למלחמה, אך זה גם סימן לכך שהאויב מודע ליכולותיה של חיזבאללה", הוסיף נסראללה, והבטיח "להמשיך להילחם" בזירות השונות במזרח התיכון. "התנאים השתנו", הבהיר. "ההתנגדות לא יכולה להישאר במקומה. אסור לנוח וצריך להתכונן לתרחיש הגרוע ביותר. ידה של ההתנגדות על ההדק".

מיכל אמוניה במפעל חיפה כימיקלים שבמפרץ חיפה. פיני חמו, מערכת וואלה! NEWS
איום שני תוך שבוע על היעד האסטרטגי. מכל האמוניה בחיפה/מערכת וואלה! NEWS, פיני חמו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully