וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: הקומיקאי שאוכל תמונה של ג'ייסון סיגל בכל יום

20.2.2017 / 16:04

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

שרת התרבות והספורט מירי רגב התייחסה הבוקר (שני) לפרסום בוואלה! NEWS על סערת פרס ישראל, שבמסגרתה איש מחמשת הזוכים שהוכרזו עד כה אינו יהודי ממוצא מזרחי או ערבי – כפי שהיה גם ברשימה המלאה בשנה שעברה. "על העיוורון. כנראה שגם בשנת 2017, כ-70 שנים אחרי הקמת המדינה, לא נמצאו בציבור אנשים מתאימים בקרב בני המזרח, ספרד והמגזר הלא יהודי, לקבל את פרס ישראל", אמרה רגב.

"ההדרה של בני המזרח, ספרד, חרדים והמגזר הלא יהודי, לא פוסחת כנראה גם על פרס ישראל - פרס שאמור להעניק תחת קורת גג אחת את הייצוג ההולם לאוכלוסיות המרכיבות את החברה הישראלית. גם ועדת ביטון כנראה לא השפיעה על מקבלי ההחלטות במשרד החינוך. במדינת ישראל ישנם למעלה מ-50% יוצאי ספרד והמזרח ולהם לא נמצא מקום - לא בוועדות הפרס ולא בין הזוכים. צריך לחקור ולבדוק שוב מדוע מסקנותיו של מבקר המדינה בנושא לפני מספר שנים טרם יושמו. עולם התרבות משופע באנשי רוח, יצירה ואומנות ממזרח ומספרד ומבין כולם לא מצאו חברי ועדות הפרס אפילו מועמד אחד ראוי?".

משפחות מתשעת הבתים המיועדים להריסה בהתנחלות עפרה שבבנימין עתרו היום לבג"ץ בבקשה לאטום את בתיהן ולא להרוס אותם. זאת, בשל אישורו של חוק ההסדרה בכנסת.

ההסתדרות הודיעה היום כי תשבית את כל קווי חברת "אגד" ברחבי הארץ החל מ-21 במרץ. זאת לדבריהם בעקבות "סחבת שנוקטים משרדי התחבורה והאוצר במשא ומתן מול ההנהלה".

הקומיקאי הקנדי נואה מאלוני יצא בקמפיין ביזארי במיוחד: לפני ארבעה ימים הוא הודיע ל-7,000 עוקביו ביוטיוב, שמעתה בכל יום הוא יאכל תמונה של השחקן ג'ייסון סיגל, עד שסיגל יעשה לו מחווה דומה ויאכל תמונה שלו. הסיבה מאחורי הבחירה בסיגל איננה ברורה, והשחקן טרם הגיב לבקשה.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול ירידה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully