וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתדרות מאיימת להשבית את קווי אגד בכל הארץ בחודש הבא

20.2.2017 / 13:45

יו"ר ארגון העובדים, אבי ניסנקורן, אמר כי אם לא תושג התקדמות במשא ומתן על העברת כספים מהמדינה לחברה, תושבת תנועת האוטובוסים ברחבי הארץ החל מ-21 במרץ. "אלפי נהגים מסורים משלמים מחיר כבד על אוזלת ידה של המדינה"

צלמים זמניים מורשים

(מפגן תמיכה בניסנקורן לאחר ההכרזה על בחירות לראשות ההסתדרות, בשבוע שעבר)

ההסתדרות הודיעה היום (שני) כי תשבית את כל קווי האוטובוסים של חברת "אגד" ברחבי הארץ החל מ-21 במרץ. יו"ר הארגון, אבי ניסנקורן, אמר כי ההשבתה המתוכננת מגיעה בעקבות "סחבת שנוקטים משרדי התחבורה והאוצר במשא ומתן מול הנהלת אגד בנושא העברת כספים לחברה". עוד אמר ניסנקורן כי "אלפי נהגים מסורים באגד, שמסיעים קרוב למיליון וחצי ישראלים ביום, משלמים מחיר כבד על אוזלת ידה של המדינה שמפקירה את הנושא כבר תקופה ארוכה, ארוכה מדי".

לדבריו, התנהלות משרדי הממשלה בנושא גרמה לפגיעה משמעותית בשכר הנהגים, בעיקר הוותיקים שבהם. "לא נעמוד מנגד בשעה שאלפי נהגים לא מצליחים לסגור את החודש בכבוד, והמדינה מצדה ממשיכה להפקיר את האינטרס הציבורי ולדרדר את ענף ההיסעים לשפל חסר תקדים", הוסיף.

עוד אמר ניסנקורן כי האחריות לפתרון המשבר מוטלת על משרדי האוצר והתחבורה. זאת, לדבריו, לאחר שההסתדרות ועובדי החברה "הפגינו בגרות ואחריות לאורך חודשים ארוכים, וניתנה יותר מתקופת חסד אחת שבה היה ניתן להביא את הנושא לפתרון". הוא הוסיף כי לא חלה התקדמות בנושא וקרא לצדדים "להתעשת, להבין את גודל השעה ולפעול במרץ על מנת למנוע את העמקת המשבר".

אבי ניסנקורן, יושב ראש ההסתדרות. 2 בפברואר 2017. אורן כהן, דוברות ההסתדרות, מערכת וואלה! NEWS
"קורא לצדדים להתעשת". ניסנקורן/מערכת וואלה! NEWS, אורן כהן, דוברות ההסתדרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully