וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות החשד להתעללות: מנהל בית האבות בחיפה התפטר מתפקידו

20.2.2017 / 11:47

אבי רודרמן, הבעלים והמנכ"ל של בית האבות "נאות כיפת הזהב", נעתר ללחץ משרד הבריאות והודיע על עזיבה בעקבות חשיפת החשד להתעללויות של אנשי הצוות הרפואי בקשישים: "הוחלט לצאת להליך איתור מנהל חדש על מנת להחזיר את אמון המשפחות"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: שניר דבוש

מנהל בית האבות "נאות כיפת הזהב", אבי רודרמן, התפטר מתפקידו בעקבות פרשת ההתעללות בקשישים במקום. הנהלת בית האבות הודיעה הבוקר (שני) כי החל הליך לאיתור מנהל חדש לבית האבות, בהמלצת משרד הבריאות, "על מנת להחזיר את אמון המשפחות בבית האבות ובצוות". רודרמן מחזיק גם בבעלות על בית האבות.

שר הבריאות, יעקב ליצמן, סייר אתמול בבית האבות עם מנכ"ל משרדו משה בר סימן טוב. השניים שוחחו עם המטופלים ובני משפחותיהם, ועם הצוות הרפואי והמנהלתי במקום.

אתמול נעצרו חמישה מעובדי בית החולים, האחות הראשית אירנה יגודין וארבעה עובדים נוספים, בחשד להתעללות, לתקיפה ולאיומים כלפי קשישים חסרי ישע. יגודין נשלחה בתחילה למעצר בית אך ההחלטה בוטלה והיא תישאר במעצר עד מחר, וכך גם ארבעת האחרים. החקירה נפתחה בעקבות פרסום תיעוד ההתעללויות, שצולם במצלמות סמויות על ידי אחד מעובדי המקום. העובדים תועדו מכים ומקללים את הקשישים.

הארכת מעצרו של חשוד בהתעללות בקשישים בבית אבות, בית משפט השלום חיפה, 19 בפברואר 2017. אדריאן הרבשטיין
הארכת מעצרו של אחד החשודים, אתמול/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully