וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: עובדי מרכז מיחזור מצאו 100 אלף דולר בתוך טלוויזיה

19.2.2017 / 9:17

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

שר החוץ האמריקני לשעבר ג'ון קרי נפגש בחשאי לפני כשנה עם ראש הממשלה נתניהו, מלך ירדן עבדאללה ונשיא מצרים א-סיסי, והציג להם מתווה ליוזמת שלום אזורית – כך דווח הבוקר ב"הארץ". על פי הדיווח, היוזמה כללה הכרה בישראל כמדינה יהודית וחידוש המשא ומתן עם הפלסטינים.

אמש הוארך מעצרם של שני ההורים ממודיעין עילית החשודים שהתעללו בבנם הפעוט בן הארבע. צו איסור פרסום הוטל על הפרשה והדיון בה יתנהל בדלתיים סגורות.

הצוות הרפואי בבית החולים לילדים שבשיבא, תל השומר, חשד זמן מה כי משהו לא כשורה במצבו של הילד. "מגיע אליך ילד במצב מסובך וקשה ואתה לא מצליח להגיע לאבחנה עם מיטב הרופאים. הצוות היה ערני מלכתחילה שמשהו לא בסדר, זה לא הסתדר. אתה מתחיל לחבר אחד ועוד אחד ומבין – אין דברים כאלה", סיפר היום מנהל בית החולים לילדים, פרופסור אשר ברזילי.

כריית הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן תחל היום, ארבעה חודשים לפני המועד המתוכנן. מכונת הכרייה הראשונה תחפור מתחת לנתיבי איילון בעומק של 30 מטרים מתחת לקרקע.

עובדת במרכז מיחזור בקנדה פירקה טלוויזיה ישנה שנזרקה לפח הזבל, ומצאה בתוכה אוצר: 100 אלף דולרים במזומן. העובדים הביאו את הכסף לתחנת המשטרה, ובאופן מפתיע מצאו השוטרים את בעל ההון, שפשוט שכח שהוא היה שם.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה נאה ותחול עלייה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully